Anunț de ultima oră pentru clienţii care primesc energie electrică de la Hidroelectrica. Oamenii trebuie să-şi verifice contul iHidro sau adresa de e-mail.
Anunţ important pentru toţi clienţii Hidroelectrica. Când sosesc facturile
Hidroelectrica a început să emită facturile pentru luna iulie 2024, conform unui anunț oficial recent. Compania de stat din domeniul energiei informează că unii clienți pot vedea deja factura în contul iHidro, dar încă nu au primit-o pe email. Pentru aceștia, compania recomandă răbdare, menționând că facturile în format PDF vor fi trimise și pe email în curând.
Hidroelectrica a făcut apel la clienții care au primit factura să menționeze județul în care se află locul de consum, pentru a crește vizibilitatea asupra zonelor pentru care au fost emise facturile.
„Atenție! Se emit facturile pentru iulie ’24!
Îi rugăm pe cei care ați primit factura și vor să ne împărtășească asta, să precizeze județul unde aveți locul de consum în rubrica de comentarii a acestei postări, astfel încât sa creăm putina vizibilitate în ceea ce privește județele pentru care se emit facturile pentru iulie 2024.
P.S.: Cei care nu ați primit încă factura pe email și vedeți factura doar în contul iHidro, mai așteptați că o să primiți pdf-ul facturii și pe email”, este mesajul primit de clienţii furnizorului de electricitate.
Oamenii se plâng de probleme cu aplicația iHidro. Indexul trimis nu le este luat în seamă
În ciuda acestui anunț, numeroși clienți și-au exprimat nemulțumirea pe pagina de Facebook a companiei, acuzând diverse probleme legate de facturare.
Printre acestea se numără neînregistrarea corectă a indexului contorului, chiar și în cazurile în care acesta a fost transmis prin aplicația iHidro. Un client a declarat că, deși trimite lunar indexul, acesta nu este luat în considerare, iar factura conține un consum estimat mai mare.
„Eu la fiecare factură plătesc între 20 și 29 de KW în plus, estimați de ei. Deși transmit indexul lunar, nu se ține cont”, spune bărbatul.
O altă clientă din București a subliniat o problemă similară cu aplicaţia pusă la dispoziţie de Hidroelectrica. Femeia se teme că va trebui să plătească o sumă mai mare decât cea reală.
„Eu am primit acum factura, doar pentru a avea surpriza neplăcută să constat că nu s-a ținut cont de indexul trimis în iulie. Am avut un consum foarte mare din pricina caniculei, iar factura mi-a venit aproape 14 lei, cu ceva consum estimat de distribuitor.
Este prima dată când pățesc să nu se țină cont de indexul transmis prin aplicația iHidro. O să plătesc o sumă apropiată de ce mi-am calculat eu, pentru a nu mă împovăra când vor veni ei să citească și-mi vor arde o factură cât China…București, uitasem să menționez”, a precizat clienta Hidroelectrica.