OMNIASIG lansează dosarul de daună complet digitalizat
În linie cu obiectivul său strategic de digitalizare, OMNIASIG Vienna Insurance Group oferă acum posibilitatea de soluționare 100% digitală a unui dosar de daună pentru polițele Casco și RCA. Această facilitate presupune posibilitatea întocmirii de către asigurat a unui dosar de daună fără nicio hârtie tipărită, la orice oră din timpul programului de lucru al call-center-ului OMNIASIG, din orice loc dorește asiguratul.
Acest nou serviciu presupune digitalizarea completă a procesului de întocmire și instrumentare a dosarului de daună, care poate fi realizat acum și de la distanță, fără ca asiguratul să fie nevoit să se deplaseze la punctele de constatare OMNIASIG. Această facilitate oferă și posibilitatea de a efectua video-constatarea unei daune la distanță, doar prin intermediul unui telefon de tip smartphone.
Pentru un dosar de daună 100% digital, fără hârtii tipărite și fără birocrație, clientul trebuie să parcurgă câțiva pași simpli:
 1. Asiguratul completează declarația de daună pe website-ul OMNIASIG, în secțiunea Formular de daună Casco / RCA sau sună la Call Center-ul OMNIASIG 021.9669;
2.  Asiguratul va primi apoi un link prin SMS, pe care trebuie să îl acceseze, completează acolo câmpurile solicitate, încarcă documentele necesare dosarului și le semnează electronic, direct din telefon;
3.  Asiguratul poate realiza apoi video-constatarea daunei de la distanță, prin intermediul unui telefon de tip smartphone, cu ajutorul unui expert OMNIASIG care îl va îndruma în cadrul convorbirii asupra imaginilor pe care trebuie să le înregistreze și să le fotografieze cu zonele afectate ale autovehiculului;
4.  La finalizarea procesului de constatare, asiguratul primește procesul verbal de constatare în vederea semnării electronice, direct pe ecranul telefonului;
Dacă asiguratul optează pentru varianta de plată în evaluarea asigurătorului, primește și cererea de despăgubire în vederea completării și semnării electronice, direct din telefon. Despăgubirea va fi plătită în maximum 3 zile de la data depunerii ultimului document necesar instrumentării  dosarului de daună.
Totodată, asigurații Casco beneficiază de posibilitatea de a-și repara mașina într-o rețea de service-uri partenere OMNIASIG extinsă la nivel național, ce include aproape 700 de unități reparatoare, astfel încât clientul nu este implicat din punct de vedere financiar în procesul de despăgubire.
Despre OMNIASIG
OMNIASIG Vienna Insurance Group este o societate administrată în sistem dualist, a cărei conducere este asigurată de Directorat, sub supravegherea și coordonarea Consiliului de Supraveghere. Compania are un portofoliu de peste 100 produse şi o reţea teritorială extinsă.
Vienna Insurance Group (VIG) este principalul expert pe piața asigurărilor în Austria precum şi în Europa Centrală şi de Est. Grupul cu o tradiţie îndelungată, branduri puternice şi o relaţie apropiată cu clienţii este format din aproximativ 50 de companii din 25 de ţări. VIG are o experienţă de aproape 200 de ani în domeniul asigurărilor. Având peste 25.000 de angajaţi, Vienna Insurance Group este lider incontestabil în Austria și în piețele ECE pe care activează.
Grupul se bucură de o poziţionare excelentă, care îi permite să valorifice oportunităţile de creştere pe termen lung, într-o regiune cu 180 de milioane de locuitori. Vienna Insurance Group este compania cel mai bine cotată dintre emitenţii care fac parte din ATX, indicele principal al Bursei de Valori din Viena. Grupul este, de asemenea, listat la Bursa din Praga.