Toți utilizatorii Facebook trebuie să știe! Facebook schimbă regulile din aplicația de mesagerie Facebook Messenger.

Compania își dorește un grad sporit de securitate, astfel încât nici administratorii platformei nu vor mai avea acces la apelurile audio și video.

Toți utilizatorii Facebook trebuie să știe! Schimbări pentru Facebook Messenger

Compania Facebook Messenger anunță o schimbare majoră. Mark Zuckerberg a dat ordin să fie adăugată criptarea end-to-end pentru apelurile vocale și video.

Potrivit presei din Statele Unite, decizia ar fi justificată prin numărul mare de apeluri zilnice, care depășește 150 de milioane.

Aplicația WhatsApp este deținută tot de Facebook și, de ceva timp, oferă criptare pentru apelurile telefonice.

Astfel, Facebook sporește nivelul de securitate al aplicației de messenger și a decis să adauge criptarea end-to-end a apelurilor video și audio, potrivit gandul.ro.

Opțiunea este deja disponibilă pentru aplicația Whatsapp, iar în viitorul apropiat urmează să fie implementată și la Instagram.

Mai multe opțiuni la funcția de mesaje care dispar

Ce schimbare urmează: de acum încolo, nimeni nu va putea auzi apelurile efectuate prin aplicația de chat, nici măcar „adminii” Facebook!

Decizia vine pe fondul numărului mare de apeluri audio și video ale utilizatorilor, undeva peste 150 de milioane de apeluri zilnice.

În plus, opțiunea de a cripta discuțiile chat este disponibilă încă din 2016, astfel că și criptarea apelurilor era necesară, mai ales că din 2019 se încerca implementarea măsurii atât pentru Facebook Messenger, cât și pentru Instagram.

Trebuie făcută precizarea: criptarea oferită de compania Facebook Messenger trebuie activată, deoarece ea nu se activează automat! Mai exact, utilizatorii trebuie să acceseze meniul „Conversație secretă” pentru a cripta chaturile vocale și video.

În plus, tot ca o schimbare de ultimă oră și care merită menționată, Facebook adaugă mai multe opțiuni la funcția de mesaje care dispar, funcție care face parte și din meniul Conversații secrete.

Compania a extins opțiunile pentru cât timp mesajele rămân în modul de dissapear. Pe viitor, utilizatorii vor putea alege între un interval de la cinci secunde și până la 24 de ore.