Mummy este un concept de modă care se adresează atât tinerelor mămici, dinamice, din mediul urban, cât şi nou-născuţilor. Contractul de franciză Mummy se ridică la 12.000 de euro. Investiţia iniţială necesită circa 50.000 de euro. Conceptul Mummy s-a născut în Spania la începutul anilor ‘90, pentru a acoperi „golul“ existent pe piaţa locală în domeniul articolelor dedicate mămicilor. În magazinele Mummy se pot găsi, alături de articole vestimentare c
Mummy este un concept de modă care se adresează atât tinerelor mămici, dinamice, din mediul urban, cât şi nou-născuţilor. Contractul de franciză Mummy se ridică la 12.000 de euro. Investiţia iniţială necesită circa 50.000 de euro.
Conceptul Mummy s-a născut în Spania la începutul anilor ‘90, pentru a acoperi „golul“ existent pe piaţa locală în domeniul articolelor dedicate mămicilor. În magazinele Mummy se pot găsi, alături de articole vestimentare create pentru confortul şi eleganta femeilor pe perioada sarcinii, şi articole din materiale de cea mai bună calitate dedicate nou-născuţilor (0-16 luni).
La începutul activităţii, Mummy şi-a deschis magazine la Madrid, Barcelona şi Valencia. Din anul 2002, Mummy a demarat procesul de expansiune teritorială în franciză, cu intenţia de a propune stilul său vestimentar tinerelor mămici din întreaga Spanie. În prezent, Mummy deţine peste 20 de magazine proprii şi francizate, deschise în Valencia, Sevilia, Salamanca, Malaga, Madrid, Granada, Coruna, Bilbao, Barcelona.
Principalul obiectiv al Mummy este expansiunea la nivel internaţional şi identificarea de parteneri francizaţi care să aducă stilul vestimentar Mummy aproape de viitoarele mămici din întreaga lume. Contractul de franciză se încheie pe o durată de cinci ani şi prevede o taxă de intrare în reţeaua de franciză de 12.000 euro. La taxa de intrare în reţea se adaugă şi alte costuri de start-up relevante: stoc iniţial de marfă şi amenajarea spaţiului. Investiţia iniţială totală pentru deschiderea unui magazin Mummy este de aproximativ 50.000 de euro.
Expansiunea vizează Bucureştiul şi oraşele cu o populaţie de peste 200.000 de locuitori, în care există mari centre comerciale. Suprafaţa recomandată de către francizor pentru un magazin Mummy este de 20-40 metri pătraţi. Viitorul partener francizat Mummy trebuie să fie o persoană dinamică, cu spirit antreprenorial, cu implicare şi dedicare totală pentru acest business, în vederea unei bune implementări a stilului Mummy la nivel naţional. Imprimeurile, broderiile, culorile pastelate şi calitatea materialelor sunt doar câteva caracteristici ale colecţiilor Mummy.