Toyota a obţinut în Japonia 180.000 de comenzi pentru noul automobil hibrid Prius în doar o lună, depăşind ţinta de vânzări lunare de 10.000 de vehicule. A treia generaţie Prius, prezentat luna trecută, a provocat interesul japonezilor, datorită reducerilor de taxe şi a altor stimulente adoptate de executivul nipon pentru redresarea economiei. Prius a fost în mai cel mai bine vândut model din Japonia, pentru prima dată, şi a depăşit Insight, noul hibrid produs de Honda, care
Toyota a obţinut în Japonia 180.000 de comenzi pentru noul automobil hibrid Prius în doar o lună, depăşind ţinta de vânzări lunare de 10.000 de vehicule.
A treia generaţie Prius, prezentat luna trecută, a provocat interesul japonezilor, datorită reducerilor de taxe şi a altor stimulente adoptate de executivul nipon pentru redresarea economiei.
Prius a fost în mai cel mai bine vândut model din Japonia, pentru prima dată, şi a depăşit Insight, noul hibrid produs de Honda, care a ajuns pe locul trei.
Competiţia pe segmentul automobilelor hibrid s-a intensificat după ce s-a în februarie lansat Insight în Japonia, la preţul de 1,89 milioane de yeni (19.700 de dolari).
Toyota a înregistrat, în anul fiscal 2008, pierderi de 436,94 miliarde de yeni (4,41 miliarde de dolari), cele mai slabe rezultate financiare obţinute vreodată de producătorul japonez de automobile.
Compania japoneză a anunţat că se aşteaptă la o pierdere operaţională de 850 miliarde de yeni în anul fiscal care se va încheia la 31 martie 2010, comparativ cu o pierdere operaţională de 461 miliarde de yeni în anul fiscal 2008.
SURSA: Agerpres