Odată cu lansarea modelului Hilux 2012, Toyota introduce un nou design şi o serie de îmbunătăţiri în ceea ce priveşte calitatea, durabilitatea şi siguranţa.
Interiorul maşinii a fost îmbogăţit cu elemente de design şi un nivel sporit de confort pentru pasageri. Panoul de bord are un nou design, cu instrumentele de bord plasate în centru, ceea ce dă impreia de spaţiu sporit în cabină, la acestea adăugându-se un ecran multimedia de 6,1 inci, dotat cu sistemul Toyota Touch.
La exterior, partea frontală a noului Hilux este schimbată radical, atât la nivelul capotei, grilei radiatorului, cât şi la cel al farurilor şi barelor faţă.
Noul Hilux vine cu patru variante de echipare, oferind trei tipuri de caroserie (Cabină Simplă, Cabină Extinsă, Cabină Dublă), două motorizări, transmisie manuală şi automată, şi tracţiune pe două sau patru roţi.
Motorul 2.5 D-4D al modelului Hilux beneficiază de 144 CP la 3.600 rpm şi o putere maximă de 343 Nm la 2.000 rpm.
Consumul de carburant în regim mixt a fost redus cu un litru/100km, ajungând 7,3l/100 km, în timp ce emisiile de noxe sunt de numai 193 g/km.
Prin intermediul Filtrului de Particule, atât motorul de 2,5 D-4D, cât şi cel de 3,0 D-4D îndeplinesc normele de poluare Euro V.
Vehiculul este produs la fabricile Toyota Motor Thailanda şi Toyota Africa de Sud. Noua Toyota Hilux va fi disponibilă în România din această toamnă.
Potrivit statisticilor companiei, Hilux este pick-upul cel mai vândut la nivel european pe acest segment, în 2010 fiind comercializate 21.866 unităţi, echivalent cu 25% din totalul segmentului.
SURSA: Agerpres