Ediţia din acest an studiului privind atitudinea şi preferinţele managerilor de flote relevă faptul că "fiabillitatea şi calitatea", precum şi "serviciile post vânzare, mentenanţă şi costurile de reparaţie" sunt cele mai importante criterii de alegere a unui vehicul pentru un manager de flote.

În timp ce modelul Toyota excelează la categoria de servicii post-vânzare şi aprecieri foarte bune în ceea ce priveşte calitatea şi fiabilitatea, Lexus a primit un scor similar în categoria vehiculelor premium.

Profitul Toyota Motor, cel mai mare producător auto din lume, a scăzut puternic în trimestrul doi din 2011 din cauza efectelor seismului din martie, dar compania niponă a majorat estimările privind rezultatele financiare din anul fiscal în curs.

Grupul auto se aşteaptă că în anul fiscal 2011, care se încheie la 31 martie 2012, va obţine un profit net de 390 miliarde de yeni (5,1 miliarde de dolari) şi vânzări anuale de 19.000 miliarde de yeni (247 miliarde de dolari).

În iunie, Toyota prognoza că va obţine un profit net de 280 miliarde yeni (3,5 miliarde dolari).

Compania a majorat în creştere estimările privind vânzările în anul fiscal 2011 cu 360.000 de unităţi, la 7,6 milioane de unităţi.

În perioada aprilie-iunie 2011, profitul net al companiei nipone a scăzut cu 99,4% la 1,1 miliarde de yeni (14 milioane de dolari), faţă de un profit de 107,96 miliarde de yeni în perioada similară din 2010.

Vânzările consolidate au înregistrat un declin de 29,4%, la 3.440 miliarde de yeni (44,68 miliarde de dolari).

Toyota a vândut în întreaga lume 1,22 milioane de vehicule în trimestrul doi din 2011, în scădere faţă de 1,82 milioane de unităţi în perioada similară din 2010.
Sursa: Agerpres