În perioada ianuarie-iunie 2014, vânzările producătorului auto nipon, care includ şi diviziile Hino Motors şi Daihatsu Motor, au urcat la 5,097 milioane de vehicule, în creştere cu aproape 4% faţă de primul semestru din 2014, pe fondul majorării livrărilor în Asia, SUA şi Europa.
Toyota a raportat o creştere a vânzărilor de 12% în China, de 5% în America de Nord şi de 8% în Europa. Grupul auto german Volkswagen a vândut în primul semestru din acest an 4,97 milioane de vehicule, depăşind producătorul auto american General Motors, ca a livrat 4,92 milioane de unităţi. Vânzările VW înregistrează un ritm mai rapid de creştere decât cele al GM, afectată de rechemările la service, care vor costa compania americană 1,2 miliarde de dolari.
Toyota a reuşit ca în 2013 să-şi păstreze, pentru al doilea an la rând, titlul de cel mai mare producător auto din lume devansându-şi rivalii General Motors şi Volkswagen AG după ce a vândut 9,98 milioane de vehicule. Livrările General Motors au ajuns anul trecut la 9,71 milioane de vehicule, în timp ce Volkswagen, împreună cu diviziile MAN şi Scania, au vândut 9,73 milioane de unităţi.
În 2014 Toyota intenţionează să vândă 10,32 milioane vehicule la nivel global, devenind prima companie auto care va reuşi să vândă 10 milioane de vehicule într-un singur an.