Toyota Romania SRL a renuntat la a-si mai stabili tinte de vanzare din punct de vedere al numarului de unitati pentru anul 2009, insa mizeaza pe cresterea cu un punct procentual, la 4,3% a cotei pe piata romaneasca, a declarat pentru Capital Online, directorul de marketing al companiei, Veronica Mircea.Potrivit acesteia, din cauza imprevizibilitatii pietei auto locale determinata de cadrul legislativ, compania intampina dificultati in stabilirea unei tinte fixe de vanzari.Veronica Mircea a preci
Toyota Romania SRL a renuntat la a-si mai stabili tinte de vanzare din punct de vedere al numarului de unitati pentru anul 2009, insa mizeaza pe cresterea cu un punct procentual, la 4,3% a cotei pe piata romaneasca, a declarat pentru Capital Online, directorul de marketing al companiei, Veronica Mircea.
Potrivit acesteia, din cauza imprevizibilitatii pietei auto locale determinata de cadrul legislativ, compania intampina dificultati in stabilirea unei tinte fixe de vanzari.
Veronica Mircea a precizat insa ca Toyota Romania isi mentine planurile de dezvoltare si nu renunta la proiectele sale , chiar daca acestea ar putea fi intarziate putin.
Potrivit statisticilor Asociatiei Producatorilor si Importatorilor de Automobile (APIA), vanzarile Toyota au ajuns la 10.095 unitati anul trecut in Romania, dintre care numai 701 au fost comercializate in luna decembrie.
Cota de piata a acestei marci a fost pentru intreg anul 2008 de 3,1% conform APIA si de 3,3% potrivit estimarilor companiei.