Transavia joacă… teatru!

Producătorul de preparate din carne de pasăre Transavia investeşte patru milioane de euro (calculat la rate card) în promovarea noilor sale game de produse. Campania de publicitate pentru Fragedo, ultima gamă lansată, se desfăşoară doar la TV, sub sloganul „Toate cele bune. De la Transavia“. Strategia de brand şi designul produselor Fragedo au fost create de compania de consultanţă şi design de brand Brandient, iar agenţia Next Advertising a realizat campan

Producătorul de preparate din carne de pasăre Transavia investeşte patru milioane de euro (calculat la rate card) în promovarea noilor sale game de produse.

Campania de publicitate pentru Fragedo, ultima gamă lansată, se desfăşoară doar la TV, sub sloganul „Toate cele bune. De la Transavia“. Strategia de brand şi designul produselor Fragedo au fost create de compania de consultanţă şi design de brand Brandient, iar agenţia Next Advertising a realizat campania de publicitate. Produsele Fragedo sunt promovate printr-un spot de 30 de secunde, în care rolul principal este jucat de actorul Victor Rebengiuc, care apare pe scena sălii mari a Teatrului Naţional din Bucureşti. Filmat de regizorul Richard Reens şi produs de MultiMedia Est, spotul campaniei rulează în perioada august-noiembrie 2007.

Intrată pe piaţă acum 15 ani, Transavia Alba Iulia este unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa preparatelor din carne de pasăre. În acest an, compania condusă de Ioan Popa şi-a majorat cu trei milioane de euro bugetul de investiţii, până la 15 milioane de euro, pentru a susţine extinderea producţiei, dar şi pentru lansarea unor noi mărci. În 2006, cifra de afaceri a companiei a fost de 42 milioane de euro, iar pentru acest an este preconizată o creştere de 20%.