Astfel de situații generează decizii întârziate și incertitudine în rezultate. Frustrările cresc, eficiența scade. Simți că pierzi controlul asupra propriei afaceri.
Vrei un sistem informatic performant, perfect adaptat business-ului tău, dar crezi că e prea complicat .
Știi că trebuie să faci o schimbare, dar te temi de complexitatea procesului. Implementarea unui soft pare un proiect mamut, care-ți ține business-ul pe loc prea mult timp.
Hai să-ți spun ceva: se poate și altfel. Alege un soft modular, care-ți permite să faci trecerea treptat, în ritmul tău, fără să-ți întrerupi activitatea.
Cum ar fi să ai la un click distanță, orice informație tradusă pe limba ta? Vânzări, costuri, profitabilitate, bilanț, raportări fiscale – toate prezentate într-o manieră care-ți permite să iei decizii informate, în timp real.
Nu mai amâna! Fă schimbarea de care ai nevoie.
Vrei să ai control total asupra business-ul tău? NextUp ERP este tot ce ai nevoie ca să-ți duci afacerea la nivelul următor! Uite care sunt atuurile pe care ți le oferă:
Îl implementezi treptat, în ritmul tău:
Te confrunți cu o multitudine de probleme în gestionarea informațiilor.
Facturezi cu un soft, ții contabilitatea cu altul și gestionezi vânzările în tabele pe care le completezi manual. Este un haos logistic. Pierzi resurse și timp prețios.
La final de lună, vrei să ai o imagine clară asupra rezultatelor. În schimb, primești date în mod sacadat și pierzi ore întregi până le înțelegi. În cele din urmă constați că-ți lipsesc informații vitale.
Vezi indicatorii cheie prea târziu ca să mai reacționezi în avantajul tău. Dacă nu ai un flux corect de date, te lupți cu pierderi necontrolate.
Vrei să-ți crești business-ul? Ai nevoie de coerență, de investiții bazate pe date concrete – atât ca timp, dar și ca bani.
Îți lipsește viziunea de ansamblu!
Ca să conduci un business sănătos, e vital să ai mintea limpede. Să ai control în orice moment, chiar și de la distanță. Să ai procese clar definite, pe care le respectă toată organizația.
Să faci o schimbare nu e atât de complicat cum ți se pare.
Ai nevoie de un soft care se mulează perfect pe business-ul tău – nici mai mult, nici mai puțin! NextUp ERP îți oferă tot ce ai nevoie în același loc, în plus poți să-l implementezi treptat.
Azi faci ordine în facturare, mâine în contabilitate, poimâine în vânzări. Procesul de implementare se adaptează ritmului tău. Fiecare pas este personalizat, în funcție de capacitatea ta de a aloca resurse.
Creezi planul alături de un consultant NextUp, care ține cont de durerile tale cele mai acute. Te susținem 100% în demersul tău de a face următorul pas în business.
Fluidizezi comunicarea antreprenor – contabil:
Tu și contabilul tău vorbiți împreună, dar vă înțelegeți separat. Tu te uiți la vânzări, profit și costuri – aspecte esențiale pentru a lua decizii de business corecte. Contabilul analizează bilanțuri și rapoarte fiscale – elemente cruciale pentru conformitatea financiară.
Toate sunt importante, dar tu ești cel care trebuie să decidă corect și rapid.
Pentru asta ai nevoie de informații curate, exacte, prezentate pe limba antreprenorului. Ai nevoie de date care să-ți arate instant starea afacerii – unde scârțâie și unde merge ca uns.
Sănătatea unui business stă în rapoarte clare, la care ai acces imediat.
Imaginează-ți că ai toată informația în același loc, actualizată în timp real. O accesezi cu un singur click. Nu mai aștepți după contabil. Scapi și de frustrarea că tot nu ai primit ceea ce este relevant pentru tine.
Ăsta nu este un vis frumos ci realitatea la distanță de un pas, dacă tu și contabilul folosiți același soft – unul deștept, care să traducă cifrele lui, în cifrele tale.
Un soft care înțelege ambele lumi – contabilitatea și managementul – transformă raportarea contabilă într-o analiză financiară accesibilă. Ai la dispoziție rapoarte de profit și pierderi, cash-flow, top vânzări, performanță și profit pe centre de cost – toate în timp real.
Și nu, nu este prea complicat să ajungi aici. Un soft bine conceput generează indicatori relevanți pentru fiecare parte implicată.
Astfel, tu și contabilul sunteți pe aceeași lungime de undă, iar deciziile tale sunt bazate pe date clare, corecte, complete.
Suntem diferiți. Și business-urile la fel:
Te mândrești că afacerea ta este altfel, că nu e ca toate celelalte, că ceea ce faci tu nu mai face nimeni.
Este normal să vrei un sistem informatic care să reflecte această unicitate și să răspundă exact cerințelor tale.
Fiecare afacere are specificul ei, prin servicii diferite, prin modelul de business, prin fluxurile interne sau prin relațiile construite cu clienții și furnizorii. Vedem acest lucru în fiecare zi și știm cât de important este să ai un sistem care să se adapteze perfect acestor particularități.
Tocmai de aceea, La NextUp, pe lângă seturile de funcționalități, ne uităm la specificul tău. Îți creăm un sistem care-ți ușurează munca.
Desenăm fluxuri de lucru personalizate. Înțelegem ce te deosebește și dezvoltăm funcționalități adaptate nevoilor tale.
Specialiștii NextUp și consultanții desemnați de tine, analizează procesele cheie, circuitul informațiilor și felul în care acestea sunt stocate și prelucrate.
Desenăm fluxurile ideale în aplicație. Eliminăm complet activitățile repetitive. Îmbunătățim eficiența operațională.
Cu un soft personalizat, îți clădești o strategie coerentă, îți setezi KPI ancorați în realitate, iei decizii pe loc și nu ratezi nicio oportunitate.
Vrei un soft pe măsura ta? NextUp ERP îți oferă soluții perfect ajustate la modelul tău de business.
Consultantul nostru lucrează alături de tine, pentru a integra treptat fiecare modul. Se asigură că fiecare etapă aduce valoare adăugată și contribuie la succesul afacerii tale.
Contactează-ne și vom crea împreună soluția ideală pentru afacerea ta. Consultanții noștri te ajută să transformi orice provocare, în soluții eficiente și durabile.