În urmă cu o lună, Anca Boagiu a anunţat că va fi reziliat contractul cu asocierea formată din Spedition UMB (controlată de Dorinel Umbrărescu) – Euroconstruct Trading (Dan Beşciu) şi Pa&Co (Costel Căşuneanu), întrucât aceste firme au renunţat să mai lucreze la autostradă, dar au cerut o creştere de preţ de 47% de la Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR).
Ministrul a făcut un anunț marți-seara în emisiunea "Evenimentul zilei", transmisă de postul B1TV, însă astăzi a venit cu noi completări.

"Cauzele pentru care constructorilor le-a fost transmisă notificarea au fost că au părăsit şantierul în urmă cu 17 luni şi că au solicitat creşteri ale valorii contractului care urcau la 47%. Cele două motive nu mai există. UMB Spedition era într-o fază foarte avansată a lucrărilor. Şi ceilalţi parteneri din acest consorţiu au acceptat să nu ceară nici un ban în plus şi vor termina la timp lucrările. Sperăm ca, până la sfârşitul anului, tronsonul să fie finalizat", a declarat  Anca Boagiu.
Potrivit ministrului Transporturilor, documentaţia este finalizată şi urmează să fie transmisă constructurilor sub forma unui act adiţional pentru continuarea lucrărilor.

Valoarea totală a contractului pentru tronsonul de autostradă Moara Vlăsiei-Ploieşti este de 883 milioane lei fără TVA şi nu există plăţi restante către constructori. Până în prezent, CNADNR a efectuat plăţi de 671 milioane lei, cu TVA inclus. Stadiul fizic al lucrărilor efectuate este de 93% în cazul UMB Spedition, de 65% în cazul Pa&Co şi de 25% în cazul Euroconstruct. Dacă se ajungea la o creştere cu 47% a contractului pentru acest tronson, suma ar fi depăşit un miliard de lei.
În luna aprilie, CNADNR a reziliat contractul cu firma franceză Colas.