Carrefour România începere o perioadă de transformare majoră

Retailerul francez Carrefour a anunțat un pas semnificativ în strategia sa de expansiune și adaptare pe piața din România.

După finalizarea fuziunii cu alte entități din cadrul grupului, precum Artima, Columbus Operational și Carrefour Producție și Distribuție, compania își consolidează prezența pe piața românească, ajungând la aproape 450 de unități în 113 orașe.

Aceasta mișcare face parte dintr-o strategie mai amplă care include și achiziția rețelei de magazine Cora, întărind poziția Carrefour în top trei jucători ai retailului românesc. Astfel, grupul are acum peste 17.000 de angajați în România.

Carrefour
Carrefour/SURSA FOTO: Dreamstime

Carrefour elimină pliantele

Pe lângă creșterea rețelei fizice, Carrefour își reafirmă angajamentul față de mediul înconjurător printr-o decizie revoluționară: eliminarea pliantele și cataloagelor promoționale tipărite.

Această schimbare face parte dintr-o strategie de sustenabilitate ce vizează reducerea impactului asupra mediului și economisirea resurselor naturale.

De la 31 martie 2025, Carrefour va înceta distribuirea pliantelor fizice în magazinele din Franța și Spania, iar ulterior și în România.

În locul lor, retailerul va oferi clienților acces la promoții și oferte prin cataloage digitale.

Acestea vor fi disponibile pe site-ul oficial al companiei, în aplicația mobilă, dar și prin canale de comunicare digitale precum e-mail și WhatsApp.

Astfel, Carrefour își adaptează strategia de marketing pentru a răspunde tendințelor globale de digitalizare, oferind o soluție modernă și ecologică pentru clienți.

Prin aceste măsuri, compania nu doar că își propune să sprijine sustenabilitatea, dar și să îmbunătățească experiența consumatorilor, facilitând accesul rapid și convenabil la informații despre promoții și produse.

Carrefour România a ajuns la 178 de unități Express la nivel național în 2024

Întreaga rețea de proximitate este deservită de 144 de magazine integrate (inclusiv magazinele achiziționate în urma achiziției Romania Hypermarche) și 34 de magazine în franciză.

Expansiunea formatului Express este un obiectiv strategic pentru magazin, bazat pe avantajele competitive ale magazinelor de proximitate, asigurând o accesibilitate ridicată și economii de timp pentru clienți.

Pentru 2025, compania și-a propus să accelereze planurile de dezvoltare ale formatului Express cu peste 40 de magazine integrate și în franciză, concentrându-se în principal pe locații mici, sub 100 mp, aflate atât în zone pietonale cu trafic intens, cât și în cadrul unor proiecte importante din noile zone rezidențiale.