UBM, care a demarat procedurile de vânzare a PR Newswire încă din luna aprilie, a precizat că va primi 810 milioane de dolari în numerar şi 31 de milioane de dolari sub formă de acţiuni preferenţiale. Compania britanică a adăugat că va returna acţionarilor săi 245 de milioane de lire sterline (371,6 milioane de dolari) din suma rezultată în urma tranzacţiei, sub forma unui dividend special, iar restul fondurilor vor fi utilizate pentru achiziţii.
”Anunţul de astăzi reprezintă un pas semnificativ în punerea în practică a strategiei UBM, al cărei obiectiv este să devină lider mondial în domeniul evenimentelor B2B”, a declarat directorul general de la UBM, Tim Cobbold, potrivit aceleiași surse, citată de Agerpres.
În 2014, PR Newswire a avut venituri de 195,8 milioane de lire sterline (300,6 milioane de dolari), fiind responsabil pentru 26% din veniturile totale ale UBM, şi un profit operaţional de 44,8 milioane de lire sterline, cu 1,8% mai mic decât în 2013.
Cision, un serviciu de comunicare deţinut de firma americană de private equity GTCR Canyon Holdings, a apreciat că această achiziţie va întări serviciile sale de relaţii publice dedicate companiilor. Cision deţine deja grupul de monitorizare media Gorkana, precum şi PRWeb.