Este cea mai mare achiziţie a Samsung şi reflectă expansiunea marilor companii în domeniul conectivităţii vehiculelor.
Harman, înfiinţată în 1953, şi-a asigurat în ultimii ani contracte importante cu General Motors şi Fiat Chrysler Automobiles NV. Compania şi-a proiectat un portofoliu de comenzi de 24 de miliarde de dolari, de trei ori mai mult decât veniturile sale anuale.
Devenind furnizor direct al celor mai mari producători auto din lume, Samsung îşi va extinde activitatea în domeniul conectivităţii vehiculelor şi va reuşi să fie la curent cu schimbarea comportamentului consumatorilor, pe fondul reducerii diferenţei dintre industria auto şi serviciile mobile.
În urma tranzacţiei, care trebuie aprobată de acţionarii Harman, compania americană va rămâne o subsidiară independentă a Samsung.
Grupul sud-coreean va plăti 112 dolari pe acţiune în numerar pentru Harman, o primă de 28% faţă de preţul acţiunilor de la închiderea şedinţei de vineri a Bursei de la New York. Anul trecut, compania americană a înregistrat un profit net de 700 de milioane de dolari şi venituri de şapte miliarde de dolari.