Carnexpo este cel mai mare eveniment de profil organizat până acum în sud-estul Europei, cu 76 de firme expozante şi o suprafaţă de expunere de peste 6.000 mp, precum și cu peste 10.000 de vizitatori.
La prima ediţie a târgului au fost prezenţi peste 40 de furnizori din industria cărnii, care au acoperit atât segmentul de materii prime precum carne, condimente, mebrane şi aditivi cât şi utilaje şi echipamente pentru abatorizare, procesare, cântărire şi ambalare, arată un comunicat al organizatorilor.
În acelaşi timp, peste 30 de producători de produse din carne, cu sedii şi puncte de lucru în toate zonele ţării, au fost prezenţi în cadrul târgului. Vizitatorii au avut oportunitatea de a negocia direct noi contracte de business şi de a afla informaţii despre cele mai noi produse promovate de unii dintre cei mai importanţi jucători din industrie.
Segmentul de carne, echipamente şi produse derivate are un potenţial de dezvoltare foarte mare în România, dacă luăm în calcul că aproximativ 20% din totalul expozanţilor din cadrul târgului sunt companii multinaţionale, active atât pe piaţa locală cât şi pe cea Europeană.
Pe parcursul celor patru zile de târg, mai multe companii au prezentat demonstraţii practice pentru echipamente, soluţii şi concepte utilizate pe piaţa de profil.