Banca Comercială Română (BCR) a înregistrat o creştere cu 21%, până la peste 420 milioane lei, a valorii tranzacţiilor efectuate cu cardurile BCR la comercianţi în perioada 16 decembrie 2008 - 31 martie 2009, comparativ cu intervalul 16 decembrie 2007 – 31 martie 2008. „Încurajăm utilizarea „banilor electronici” la comercianţi şi facem acest lucru cât mai avantajos pentru deţinătorul de card. Banca derulează o campanie de stimulare a folosiri
Banca Comercială Română (BCR) a înregistrat o creştere cu 21%, până la peste 420 milioane lei, a valorii tranzacţiilor efectuate cu cardurile BCR la comercianţi în perioada 16 decembrie 2008 – 31 martie 2009, comparativ cu intervalul 16 decembrie 2007 – 31 martie 2008.
„Încurajăm utilizarea „banilor electronici” la comercianţi şi facem acest lucru cât mai avantajos pentru deţinătorul de card. Banca derulează o campanie de stimulare a folosirii cardurilor pentru plata la comercianţi prin care, în perioada decembrie 2008 – mai 2009, deţinătorii de carduri de debit şi de credit BCR persoane fizice primesc un bonus de 0,6% din suma plătită cu cardul în perioada campaniei” a declarat Igor Zganjer, director executiv al Direcţiei Carduri în cadrul BCR.
„De la începutul campaniei şi până acum suma totală a bonusului acordat de bancă depăşeşte 2,5 milioane de lei. Mă bucur că iniţiativa noastră se bucură de un asemenea succes.” a continuat Zganjer.
Banii pentru plăţile făcute la comercianţi în perioada februarie-mai 2009 vor fi transferaţi de către bancă, direct în contul clienţilor, în luna iunie. În lunile februarie şi martie valoarea tranzacţiilor la comercianţi a fost de peste 206 milioane lei reprezentând o creştere de 20% faţă de perioada similară a anului trecut.
Studiile internaţionale evidenţiază faptul că o creştere a numărului plăţilor electronice influenţează creşterea produsului intern brut. BCR oferă astfel, prin bonusul oferit la utilizarea cardurilor pentru plăţile la comercianţi, un stimulent pentru fiecare persoană în parte şi contribuie direct la creşterea economiei naţionale.