AFI Cotroceni, cel mai mare mall din România, a inaugurat in luna decembrie trei branduri noi: retailerul de modă Bershka, brandul sport Under Armour și Museum of Senses, un muzeu cu totul neobișnuit. Aceste trei magazine completează oferta AFI, care înseamnă peste 300 de magazine în cei peste 90.000 de metri pătrați.
Magazinul Bershka, amplasat la intrarea Galaxy cuprinde haine pentru tineri, în ton cu tedințele, și multiple accesorii de sezon. Retailerul de modă face parte din grupul Inditex, care deține și brandurile Zara, Massimo Dutti, Pull&Bear, Oysho etc.
Under Armour este un brand creat în 1996 de Kevin Plank, fostul jucător de fotbal american al Universității din Maryland. Deranjat de tricourile din bumbac care îi limitau performanța pe teren, sportivul a creat – în subsolul casei bunicii sale – primul tricou cu compresie de înaltă performanță, care păstreaza constantă temperatura corpului și elimină transpirația. Astăzi brandul este
foarte popular în rândul sportivilor, dar și al pasionaților de sporturi și oferă o gamă foarte variată de îmbrăcăminte, accesorii și încălțăminte.
Ce de-a treia deschidere a lunii decembrie este un spațiu dezvoltat în jurul ideii de aventură care îți provoacă toate simțurile în moduri neașteptate. Museum of Senses este un muzeu complet atipic, în care nimic nu este așa cum pare a fi. Cele mai frumoase
fotografii și filmări se pot face în acest spațiu, vizitatorii fiind așteptați să descopere 12 camere care formează un spațiu enigmatic.