Ministerul Transporturilor si Infrastructurii (MTI) a primit trei oferte finale pentru contractul de concesiune de lucrari publice si servicii pentru proiectarea, finantarea, construirea, operarea si intretinerea autostrazii Bucuresti – Brasov, tronsonul Comarnic – Brasov.Cele trei oferte ale ofertantilor preselectati au fost de puse de catre:* Consortiul format din Vinci Concession – Aktor Concession – Vinci Construction Grand Projets – Aktor* Consortiul Astrada Co
Ministerul Transporturilor si Infrastructurii (MTI) a primit trei oferte finale pentru contractul de concesiune de lucrari publice si servicii pentru proiectarea, finantarea, construirea, operarea si intretinerea autostrazii Bucuresti – Brasov, tronsonul Comarnic – Brasov.
Cele trei oferte ale ofertantilor preselectati au fost de puse de catre:
* Consortiul format din Vinci Concession – Aktor Concession – Vinci Construction Grand Projets – Aktor
* Consortiul Astrada Concession, format din Strabag AG, Egis Projects, Eurovia Construct International, Housing & Construction Holding Co. Ltd
* Consortiul Autostrada A3 Comarnic – Brasov, format din Bilfinger Berger – Porr
Potrivit MTI, cel de-al patrulea ofertant preselectat, consortiul Autostrada Prahova, format din Colas SA, Bouygues Travaux Publics SA, DTP – Terrassement SA, Intertoll Europe Zrt si Meridiam Infrastructure Finance SARL nu a depus oferta.
Din ofertele finale deschise reisese faptul ca termenul de realizare a investitiei este de 48 de luni in cazul primelor doua consortii si de 60 de luni in cazul celui de-al treilea.
Durata concesiunii este de 30 de ani in cazul tuturor consortiilor ale caror oferte finale au fost depuse.
La etapa de preselectie au participat 12 consortii, din care au fost preselectate patru.
Tronsonul Comarnic – Brasov are o lungime de 58 km si este considerat cel mai dificil tronson din cadrul viitoarei autostrazi Bucuresti – Brasov.