TV Romania, Pro TV si Antena 1 au investit energie si bani pentru a pregati programele din zilele de Paste. Drept urmare au cules roadele: cote inalte de audienta. Sambata, de exemplu, in ajun de Paste, timpul de vizonare al celor trei televiziuni a atins 65% din timpul total de vizionare in urbanul mare.
Luni, cota de piata a atins aproape 70%, strivind pur si simplu restul concurentei, daca se poate numi „concurenta”. Interesant de remarcat este cota de piata de sambata a TV Romania 1, un veritabil record al canalului. Varful de lance a fost, fireste, „Suprize, surprize…”, a carei cota de piata n-a coborat, in fiecare sfert de ora masurata pe parcursul emisiunii, sub 30 de procente. Mai mult, in intervalul orar 22 – 22.30, programul a atins un varf de 43 procente.
Restul posturilor de televiziune nici n-au contat in concurenta cu cei trei. Din pacate pentru Acasa TV, care a pregatit programe speciale, cotele sale de audienta in cele trei zile au fost mai mici decat cele inregistrate cu o saptamana in urma. Drept urmare, luni, 1 mai, cota de piata a postului a fost de 6,2%, in timp ce, cu exact o saptamana in urma, pe 24 aprilie, cota sa a explodat la 11,9% in urbanul mare.
In prima zi de Paste, cotele de audienta in marile orase ale celor trei televiziuni de „rezerva”, Prima TV, TVR 2 si Tele 7abc, de abia au atins in total 11,2%. Cu o asemenea audienta, oamenii de la aceste posturi puteau sa traga obloanele televiziunilor, pentru trei zile.