Cei trei tineri din Iaşi au adunat 40 de magazine de cartier sub brandul „La Băcănie”. Proiectul a început cu trei ani în urmă, când Iustinian Cozma Rusu împreună cu doi prieteni s-au gândit să reunească sub un brand comun, magazinele din cartier, inclusiv cele din zona rurală.
Iar această rețea reușește să strângă într-o lună venituri de un milion de euro. Princialul scop al rețelei este acela de a obține din partea furnizorilor, prețuri cât mai avantajoase.
„Avem o marcă proprie, înregistrată, iar asocierea presupune un contract de prestări servicii, prin care asigur interfața mazazinelor cu panouri luminoase și cu sigla noastră, iar eu primesc o cotizație lunară de 100 de lei de la fiecare proprietar. Ideea acestui concept este să supraviețuim în fața rețelelor moderne, care s-au dezvoltat foarte mult în Iași, în ultima perioadă. Sunt foarte multe supermarketuri și hypermarketuri care s-au transformat practic în magazine de proximitate, prin faptul că s-au deschis între blocuri. Principalul nostru scop este să obținem prețuri mai bune de la furnizori, și asta putem face doar dacă suntem uniți sub aceeași identitate”, a declarat Iustinian Cozma, potrivit greatnews.
Acesta a investit în acest proiect până în 2018 aproximativ 10.000 de euro din surse proprii.
„Avem în jur 10.000 de clienţi pe zi. Anul 2018 a fost un an bun, aşteptăm o creştere a cifrei de afaceri pe grup de 20%“, a mai spus el.