Pentru că este din ce în ce mai greu să intri pe o piață în care marile afaceri nu prea îți mai permit să spraviețuiești, trei tineri din Iași par că au găsit soluția salvatoare prin care să facă concurenței.
Cei trei tineri din Iaşi au adunat 40 de magazine de cartier sub brandul „La Băcănie”. Proiectul a început cu trei ani în urmă, când Iustinian Cozma Rusu împreună cu doi prieteni s-au gândit să reunească sub un brand comun, magazinele din cartier, inclusiv cele din zona rurală.
Iar această rețea reușește să strângă într-o lună venituri de un milion de euro. Princialul scop al rețelei este acela de a obține din partea furnizorilor, prețuri cât mai avantajoase.
„Avem o marcă proprie, înregistrată, iar asocierea presupune un contract de prestări servicii, prin care asigur interfața mazazinelor cu panouri luminoase și cu sigla noastră, iar eu primesc o cotizație lunară de 100 de lei de la fiecare proprietar. Ideea acestui concept este să supraviețuim în fața rețelelor moderne, care s-au dezvoltat foarte mult în Iași, în ultima perioadă. Sunt foarte multe supermarketuri și hypermarketuri care s-au transformat practic în magazine de proximitate, prin faptul că s-au deschis între blocuri. Principalul nostru scop este să obținem prețuri mai bune de la furnizori, și asta putem face doar dacă suntem uniți sub aceeași identitate”, a declarat Iustinian Cozma, potrivit greatnews.
Acesta a investit în acest proiect până în 2018 aproximativ 10.000 de euro din surse proprii.
„Avem în jur 10.000 de clienţi pe zi. Anul 2018 a fost un an bun, aşteptăm o creştere a cifrei de afaceri pe grup de 20%“, a mai spus el.