Operatorii privaţi au ajuns să reprezinte o cincime din totalul curselor de călători pe calea ferată din România. De şase ani a început expansiunea firmelor private şi, deocamdată, nici una nu dă semne că vrea să iasă din piaţă, ba chiar toate îşi fac calcule de extindere a afacerilor. Când s-a început închirierea căii ferate, guvernanţii aveau ca scop eliminarea secţiilor nerentabile pe care, după câţiva ani, privaţii au reuşit să le rentabilizeze şi să le dezvo
Operatorii privaţi au ajuns să reprezinte o cincime din totalul curselor de călători pe calea ferată din România. De şase ani a început expansiunea firmelor private şi, deocamdată, nici una nu dă semne că vrea să iasă din piaţă, ba chiar toate îşi fac calcule de extindere a afacerilor.
Când s-a început închirierea căii ferate, guvernanţii aveau ca scop eliminarea secţiilor nerentabile pe care, după câţiva ani, privaţii au reuşit să le rentabilizeze şi să le dezvolte.
Ciudăţenia constă în faptul că, în aceeaşi perioadă de timp şi pe aceeaşi piaţă, societatea de stat CFR Călători a avut pierderi uriaşe.
DETALII:
Citiţi mai multe pe evz.ro