Incepand cu luna martie, site-ul de divertisment Trilulilu.ro se va alatura proiectului de voluntariat CharityGift.ro. Produsele Trilulilu vor fi de acum disponibile pe ambele site-uri, diferenta fiind ca prin achizitionarea lor de pe CharityGift.ro, 15% din pret va fi directionat catre Asociatia MaiMultVerde. Initiativa Trilulilu de a se implica intr-un astfel de proiect are in spate o motivatie foarte simpla, insa de suflet si responsabilitate: "Am considerat intotdeauna ca e important sa ne
Incepand cu luna martie, site-ul de divertisment Trilulilu.ro se va alatura proiectului de voluntariat CharityGift.ro. Produsele Trilulilu vor fi de acum disponibile pe ambele site-uri, diferenta fiind ca prin achizitionarea lor de pe CharityGift.ro, 15% din pret va fi directionat catre Asociatia MaiMultVerde.
Initiativa Trilulilu de a se implica intr-un astfel de proiect are in spate o motivatie foarte simpla, insa de suflet si responsabilitate: „Am considerat intotdeauna ca e important sa ne aducem aportul, oricat de mic, la imbunatatirea vietii si a mediului in care traim. CharityGift.ro ne-a ajutat sa realizam acest lucru. Astfel, am decis ca o parte din incasarile din vanzarea produselor Trilulilu, prin site-ul CharityGift.ro, sa mearga catre o cauza caritabila.” declara Sergiu Biris, seful Trilulilu.
Toate produsele (fara exceptie), vandute prin intermediul CharityGift.ro, contin o donatie. Alftel spus, furnizorii se angajeaza sa directioneze, partial sau in totalitate, un procent incepand cu 5% din contravaloarea produselor unor cauze sociale pe care acestia aleg sa le sustina.
“Pentru un proiect care se desfasoara exclusiv in mediul online, asa cum este cazul CharityGift.ro, parteneriatul cu Trilulilu este foarte important pentru dezvoltarea lui. Incepand cu aceasta luna, utilizatorii celei mai importante retele sociale online din Romania vor putea sa se implice activ in protectia mediului prin simplu gest de a cumpara un produs personalizat marca Trilulilu, produs ce contine o donatie de 15% din valoarea sa, prin accesarea www.charitygift.ro.” declara Nicoleta Talpes, initiatorul proiectului CharityGift.ro
Dupa trei luni de la lansare https://www.charitygift.ro/ a inregistrat peste 27.427 de vizite si 20.342 de vizitatori unici, din peste 60 de tari. In ultimele trei luni, prin intermediul CharityGift.ro, s-au vandut produse in valoare de peste 10.950 lei.
Trilulilu este primul site romanesc de sharing (partajare de fisiere video, imagini si audio). Site-ul a fost lansat oficial in 22 ianuarie 2007. Trilulilu promoveaza spiritul de gasca, prietenia si flexibilitatea. Utilizarea Trilulilu este gratuita, oricine putand sa se inregistreze foarte rapid. Trilulilu are momentan o comunitate de peste 450.000 de utilizatori inregistrati si un trafic de aproximativ 5 milioane de vizitatori unici lunar. Curat, destept, simpatic si interactiv – asta inseamna Trilulilu.
Charitygift.ro este un proiect de voluntariat si primul magazin online din Romania dedicat responsabilizarii sociale individuale sau „citizen social responsability”. La acest proiect lucreaza o echipa de voluntari aflati in Bucuresti, Sibiu, Iasi, Timisoara, Constanta precum si alte orase din tara. Proiectul isi propune transformarea actelor de caritate din actiuni cu caracter exclusivist in activitati comune, uzuale, la care poate avea acces oricine, oricand, singura conditie fiind conexiunea la Internet.