Compania Trotter Restaurant anunta lansarea francizei pentru restaurantele La Mama. Franciza se va acorda numai pentru restaurante in afara Bucurestiului, dezvoltarea lantului de restaurante realizandu-se in Bucuresti, exclusiv de catre compania Trotter Restaurant.Targetul pentru franciza La Mama sunt antrepenorii care nu sunt implicati in alte afaceri. "Ne dorim sa gasim acei parteneri de afaceri care vor demonstra capabilitati de a face afaceri, care se vor dedica afacerii numita restaurant L
Compania Trotter Restaurant anunta lansarea francizei pentru restaurantele La Mama. Franciza se va acorda numai pentru restaurante in afara Bucurestiului, dezvoltarea lantului de restaurante realizandu-se in Bucuresti, exclusiv de catre compania Trotter Restaurant.Targetul pentru franciza La Mama sunt antrepenorii care nu sunt implicati in alte afaceri.
„Ne dorim sa gasim acei parteneri de afaceri care vor demonstra capabilitati de a face afaceri, care se vor dedica afacerii numita restaurant La Mama si care ne vor demonstra ca se pot descurca in diverse situatii”, a declarat Catalin Mahu, proprietarul restaurantelor La Mama.
Taxa de franciza este de 35.000 de Euro plus TVA care va putea fi platita prin firma sau pe persoana fizica. Aceasta suma acopera know how-ul de care beneficiaza francizatul in urma incheierii contractului de francizare si folosirea brandului La Mama in comunicare.
Taxa de redeventa va varia intre 5-8 %, functie de locatie, de zona unde va fi deschis restaurantul si de perioada in care se afla afacerea. “ Ne dorim sa ne sprijinim francizatii si de aceea, vom aplica taxe mai mici in perioada de lansare a noului restaurant pentru ca acestuia sa ii fie mai usor sa suporte costurile. Cand restaurantul va ajunge la maturitate vom aplica taxa maxima care este de 8%”, a completat Catalin Mahu
Taxa de marketing nu se va percepe in faza de lansare a restaurantului francizat. Aceasta se va aplica in momentul in care reteaua de francizati va avea o acoperire nationala si vor trebui realizate si implementate proiecte nationale de promovare sau comunicare.
Catalin Mahu a mai adaugat ca:” Am decis sa lansam acum franciza La Mama pentru ca suntem in momentul in care marile orase ale Romaniei se dezvolta cu o viteza fantastica si puterea de absortie este extraordinara. Consideram ca acum este cel mai bun moment. Estimarea noastra este ca un francizat La Mama, dupa demararea activitatii, isi poate recupera investitia in 2,5-3 ani din profit”.
Primele orase vizate sunt marile orase ale Romaniei, precum Brasov, Cluj, Sibiu, Timisoara, Iasi, Constanta, Bacau. Compania Trotter Restaurant isi propune ca in urmatorii 5 ani sa aibe o retea de 50 de francizati.
Sursa: Trotter Restaurant