Trupa Spitalul de Urgenta se alatura sustinatorilor proiectului de voluntariat CharityGift.ro, primul magazin online in care toate produsele contin o donatie, fara adaosuri de pret. Initiativa a venit din partea frontmanului Dan Helciug, care a fost cucerit pe loc de proiect. Urmand modelului “Adopta un ONG” initiat de Gala Societatii Civile, Spitalul de Urgenta a ales asadar sa sustina proiectul derulat cu ajutorul a peste 20 de voluntari din intreaga tara, prin promovarea acestui
Trupa Spitalul de Urgenta se alatura sustinatorilor proiectului de voluntariat CharityGift.ro, primul magazin online in care toate produsele contin o donatie, fara adaosuri de pret.
Initiativa a venit din partea frontmanului Dan Helciug, care a fost cucerit pe loc de proiect. Urmand modelului “Adopta un ONG” initiat de Gala Societatii Civile, Spitalul de Urgenta a ales asadar sa sustina proiectul derulat cu ajutorul a peste 20 de voluntari din intreaga tara, prin promovarea acestuia in toate aparitiile trupei. In curand, fanii vor putea achizitiona noul album, “F.P.S.”, atat de pe site-ul www.danhelciug.ro, cat si de pe CharityGift.ro. Albumul va fi lansat printr-un concert in data de 16 octombrie la The Silver Church din Bucuresti.
“Consider ca CharityGift.ro merita toata sustinerea, deoarece este un proiect absolut deosebit. Spitalul de Urgenta se va implica si in alte proiecte culturale si sociale, asadar decizia de a sustine CharityGift.ro a fost una fireasca. Cel mai puternic am fost impresionat de faptul ca nu este vorba de un magazin online obisnuit. Faptul ca fiecare produs contine o donatie, si asta fara adaos de pret, dovedeste ca exista si la noi oameni care vor sa faca o schimbare si ca nu e nevoie sa astepti o ocazie pentru a face o fapta buna si a ajuta pe cineva.” declara Dan Helciug, vocalistul trupei Spitalul de Urgenta.
Alaturi de concursul “Un catren si un refren” (1-13 octombrie) si concertul de lansare a albumului “FPS” (16 octombrie) din clubul The Silver Church, initiativa face parte din seria de actiuni culturale si sociale pe care Spitalul de Urgenta le va intreprinde in urmatoarea perioada.
In cadrul concursului “Un catren si un refren”, toti cei interesati sunt invitati sa trimita trupei propriile versuri, pana in data de 13 octombrie. Pe baza lucrarilor inscrise, trupa va alege cel mai reusit catren si refren, premiul cel mare constand in transpunerea versurilor pe o melodie compusa chiar de trupa Spitalul de Urgenta. Premiul doi va fi ales prin tragere la sorti din restul de lucrari, si consta intr-un concert tinut de trupa, special pentru castigator… chiar la el acasa. Persoanele care doresc sa se inscrie in concurs isi pot trimite versurile la adresa de e-mail: concurs@danhelciug.ro sau accesand site-ul www.danhelciug.ro/news, pana in data de 13 octombrie. Castigatorii vor fi anuntati in cadrul conferintei de presa organizata cu ocazia lansarii noului album, “F.P.S.”, iar concertul de lansare al albumului va avea loc in data de 16 octombrie in The Silver Church din Bucuresti.
Despre Spitalul de Urgenta si “F.P.S.”
Trupa s-a nascut in 2000, tatal ei fiind Dan Helciug, careia ii apartin conceptul, muzica si textul. Orchestratia originala a muzicii trupei o asigura Victor Panfilov, mentor spiritual si este imbogatita de catre exceptionalul chitarist Emil Chican. In “F.P.S.”, ce de-al saselea album al trupei, Dan Helciug abordeaza curajos o serie de teme, in general evitate de trupele mainstream, cantand despre viata de student, politica, si de ce nu, despre fotbal. Piesele raman incarcate de umorul specific artistului, care nu iarta pe nimeni, nici chiar pe el insusi. Trupa manuieste piesele si stilurile precum un papusar marioneta sa, iar referintele culturale, muzicale si politice abunda. “F.P.S.” este asadar un album de maturitate, prin care Spitalul de Urgenta isi dovedeste atat curajul, cat si implicarea in temele de interes ale generatiei actuale.
Despre CharityGift.ro
Este un proiect de voluntariat 100%, dedicat responsabilizarii individuale si sociale, care functioneaza ca un magazin online, o platforma pentru expunerea de produse din partea furnizorilor care astfel se angajeaza sa directioneze, partial sau in totalitate, contravaloarea acelor produse unor cauze sociale pe care aleg sa le sustina. Astfel, CharityGift.ro este menit sa ofere ajutorul financiar atat de necesar cauzelor umanitare si in acelasi timp sa acorde tuturor oamenilor posibilitatea de a-si exprima bunatatea mereu, nu doar in situatii extreme sau in preajma Sarbatorilor.
Proiectul este sustinut pro bono de Andreea Marin Banica, cunoscuta pentru implicarea sa extrem de activa in campaniile umanitare din ultimii 15 ani, de Rogalski Grigoriu Public Relations – pentru servicii de consultanta PR – si de Balms&Asociatii – care ofera servicii de consultanta juridica – Graffino si Hanson Online Brand Communication, care ofera servicii de webdesign si X3 Studios prin Proiect 1000, care ofera servicii de design pentru materialele de promovare. In urma cu o saptamana, proiectul CharityGift.ro a fost adoptat de trupa Sarmalele Reci.