Ţuca Zbârcea & Asociaţii a anunţat lansarea portalului www.ckc.tuca.ro, dezvoltat de echipa Departamentului de Gestionare a Crizei din cadrul casei de avocatură. În răspuns la criza economică şi financiară pe care o traversează România, Ţuca Zbârcea & Asociaţii a creat un portal web structurat ca o platformă de comunicare dedicată societăţilor care se confruntă cu dificultăţi îndeosebi în ceea ce priveşte metodele de restructurare a personalului, renegocierea co
Ţuca Zbârcea & Asociaţii a anunţat lansarea portalului www.ckc.tuca.ro, dezvoltat de echipa Departamentului de Gestionare a Crizei din cadrul casei de avocatură.
În răspuns la criza economică şi financiară pe care o traversează România, Ţuca Zbârcea & Asociaţii a creat un portal web structurat ca o platformă de comunicare dedicată societăţilor care se confruntă cu dificultăţi îndeosebi în ceea ce priveşte metodele de restructurare a personalului, renegocierea contractelor comerciale, recuperarea creanţelor sau care riscă, prin măsurile adoptate, să intre sub incidenţa Legii Concurenţei.
www.ckc.tuca.ro este conceput sub forma unui blog al Ţuca Zbârcea & Asociaţii şi ca extensie a site-ului www.tuca.ro.
„Blog-ul este o metodă neconvenţională de comunicare pentru casele de avocatură din România. Am simţit nevoia să împărtăşim din experienţa avocaţilor noştri, în această perioadă de criză, atât prin articole specifice, cât şi prin lucrări precum Ghidul Concedierilor Colective, Dreptul Concurenţei, Dreptul Imobiliar. Toate aceste informaţii pot fi accesate gratuit pe www.ckc.tuca.ro”, ne-a declarat Cornel Popa, Coordonatorul Departamentului de Gestionare a Crizei din cadrul Ţuca Zbârcea & Asociaţii.
Reprezentantul firmei de avocatură a mai precizat că blogul nu a fost conceput ca un portal de ştiri economice sau financiare, fiind exclusiv un produs al avocaţilor Ţuca Zbârcea & Asociaţii. „Este important de menţionat că informaţiile incluse în acest portal nu reprezintă consultaţii juridice şi nici nu trebuie interpretate ca atare”, a punctat Cornel Popa.
Informaţiile sunt prezentate sub forma unor articole semnate în principal de membrii Departamentului de Gestionare a Crizei (Crisis Knowledge Centre – CKC) al Ţuca Zbârcea & Asociaţii dar şi de alţi avocaţi ai firmei.
„Am înfiinţat un Departament de Gestionare a Crizei pentru a veni în întâmpinarea nevoilor clienţilor noştri şi a le oferi suportul necesar pentru a traversa cu bine această perioadă dificilă. Practic, avocaţii acestui departament ajuta clienţii să-şi minimizeze riscul şi gradul de expunere, să elaboreze planuri de adaptare, să-şi revizuiască politica şi practicile interne”, ne-a declarat Cornel Popa, Avocat asociat la Ţuca Zbârcea & Asociaţii şi coordonatorului Departamentului de Gestionare a Crizei.
Conform avocatului din cadrul Ţuca Zbârcea & Asociaţii, atribuţiile Departamentului includ servicii de asistenţă şi consultanţă juridică în implementarea metodelor de restructurare şi recapitalizare ale societăţilor şi investiţiilor, de reducere a cheltuielilor de personal şi pentru implementarea planurilor de concediere, în ceea ce priveşte achiziţia şi tranzacţionarea de active deţinute de societăţi aflate în dificultate, în vederea recuperării de creanţe şi adaptarea contractelor comerciale aflate în curs de executare, în legătură cu aspectele juridice pre- şi post- restructurare, precum şi faliment, în litigii complexe, precum şi în ceea ce priveşte respectarea şi aplicarea reglementărilor legislative.
Echipa Departamentului de Gestionare a Crizei din cadrul Ţuca Zbârcea & Asociaţii este coordonată de Cornel Popa, Avocat asociat şi mai include alţi 5 Avocaţi asociaţi, şi anume: Ioana Hrisafi, Avocat asociat şi Coordonator al Departamentului de Arbitraje Interne şi practician în insolvenţă; Levana Zigmund, Avocat asociat şi Coordonator al Departamentului de Arbitraje Internaţionale; Raluca Vasilache, Avocat asociat şi Coordonator al Departamentului de Dreptul Concurenţei; Oana Ureche, Avocat asociat şi Co-coordonator al Departamentului de Drept Imobiliar; Şerban Pâslaru, Avocat asociat şi Coordonator al Departamentului de Dreptul Muncii.
Conform declaraţiilor Ţuca Zbârcea & Asociaţii, înfiinţarea Departamentului de Gestionare a Crizei, precum şi crearea portalului www.ckc.tuca.ro se înscriu în strategia de dezvoltare a firmei pe termen mediu şi fac parte dintr-un amplu set de măsuri vizând promovarea de servicii specifice dedicate companiilor aflate în dificultate. Astfel, în luna ianuarie 2009, firma a anunţat constituirea TZA Insolvenţă S.P.R.L., societate profesională cu răspundere limitată înregistrată la Uniunea Naţională a Practicienilor în Insolvenţă din România, care gestionează proiectele de lichidare şi insolvenţă. În paralel, Ţuca Zbârcea & Asociaţii a demarat o serie de evenimente – seminarii şi traininguri – dedicate atât avocaţilor firmei, cât şi clienţilor şi reprezentanţilor societăţilor comerciale, în cadrul cărora sunt prezentate potenţialele probleme juridice cu care se poate confrunta o companie în aceste vremuri.
Ţuca Zbârcea & Asociaţii are o echipă formată din 83 de avocaţi, dintre care 16 sunt parteneri.
Ţuca Zbârcea & Asociaţii este considerată de către Financial Times drept una dintre cele mai inovatoare firme de avocatură din Europa, fiind clasată pe locul al 3-lea în clasamentul dedicat firmelor din Europa Continentală (Financial Times Innovative Lawyers Report 2008).
De asemenea, Ţuca Zbârcea & Asociaţii a câştigat, trei ani la rând, premiul Firma de Avocatură a Anului, fiind cotată drept una dintre cele mai dinamice societăţi de profil din România.
Ţuca Zbârcea & Asociaţii a raportat rezultate financiare record, depăşind bariera de 20 de milioane de euro în ceea ce priveşte valoarea onorariilor facturate şi veniturile realizate în 2008. Astfel, onorariile facturate de Ţuca Zbârcea & Asociaţii s-au ridicat la 23.572.074 euro (cu TVA inclus) iar încasările la 21.449.275 euro (cu TVA inclus).