eMAG a investit în ultimele şase luni zece milioane de euro într-o platformă performantă de sortare, iar capacitatea din depozit a crescut la 200.000 produse pe zi.
“Pentru a putea livra în ziua stabilită procesele din depozit trebuie să funcționeze foarte bine. Am investit în această platformă de sortare care ocupă o suprafaţă la sol de 8.000 mp şi are patru etaje. Suprafaţa din depozite este de 125.000 metri pătraţi în prezent, a spus Tudor Manea, director general eMAG.
Anul trecut, de Black Friday, eMAG a avut 300 de persoane care se ocupau numai de sortare. Cu noua platformă clienţii care comandă mai multe produse le vor primii pe toate în aceeaşi cutie nu în colete separate.
Compania lucrează şi la îmbunătăţirea serviciilor oferite de partenerii din markerplace. În prezent, comenzile sunt livrate de către parteneri în 1-3 zile şi există posibilitatea de a urmări coletul pentru 65% din comenzi.
CIFRE eMAG:
Rata de anulare a comenzilor este de 3%.
325.293 reviewuri erau pe site în 2016. Numărul lor a crescut la 675.400 în 2017
eMAG se aşteaptă la 55 milioane vizite pe site în noiembrie și 50 milioane în decembrie
270 milioane de vizite pe mobil au fost în 2016, iar estimarea pentru 2017 este de 379 milioane vizite.
1 milion de oameni au instalat aplicaţia eMAG