Veniturile companiei au crescut cu 16%, până la 29,236 milioane lei, iar cheltuielile s-au majorat cu 5,27 %, cifrându-se la 33,639 milioane lei. Cifra de afaceri s-a situat la 23,302 milioane lei, fiind cu 8,5% mai mare faţă de cea din perioada ianuarie-iunie 2011, care s-a ridicat la 21,471 milioane lei.
La 30 iunie, Turbomecanica avea de recuperat creanţe în sumă de 4,355 milioane lei şi de achitat datorii de 94,427 milioane lei. Societatea Turbomecanica produce motoare cu turbină de gaze şi ansamble mecanice pentru aeronave.
Sursa: Agerpres
Turbomecanica a încheiat cu pierderi primul semestru
![Turbomecanica a încheiat cu pierderi primul semestru](https://media.capital.ro/wp-content/uploads/2021/03/default-image-1024x771.jpg)
30 iulie 2012, 10:09
Ultima modificare în 30 iulie 2012, 13:09
Societatea Turbomecanica a încheiat primele şase luni din 2012 cu pierderi de 4,403 milioane lei, cu 34,7% mai mici faţă de cele raportate în perioada similară a anului trecut, de 6,743 milioane lei, conform informaţiilor financiare remise Bursei de Valori Bucureşti.
Etichete:
Publicat in categoriile: Companii
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Companii
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- „UZINA LUMII” se confruntă cu creşterea costurilor salariale. AFLĂ ce BENEFICII ar putea avea ROMÂNIA!
- Microsoft acordă 250.000 de dolari pentru un concurs de securitate informatică
- Profi a deschis al patrulea magazin din Ploieşti şi al 126-lea din România
- NEAŞTEPTAT: Apple ar putea investi în Twitter, lăsând deoparte Facebook
- Nokia a finalizat închiderea fabricii din Salo (Finlanda)
- FlorideLux.ro își lansează francize în orașe cu minim 50.000 de locuitori
- Taxa clawback, diminuată tot pe banii producătorilor
- Grupul Carrefour a deschis în Bucureşti cel de-al 57-lea supermarket din România
- Informările si textele promoţionale prin SMS au depăşit 100 de milioane de mesaje în 2011
- Vânzările Unilever au depăşit aşteptările analiştilor datorită pieţelor emergente