Reprezentanta companiei Trendyol, Irem Yilandil, responsabilă de expansiunea internațională, a anunțat în cadrul unei întâlniri cu presa din România că Trendyol va crea până la 250 de locuri de muncă, fiind în plin proces de recrutare.
Depozitul Trendyol este operațional
Irem Yilandil, head of international expansion al Trendyol, a declarat, în cadrul unei întâlniri cu presa din România, că depozitul este deja operațional și deservește România, precum și alte țări, cum ar fi Bulgaria și Grecia. Ea a precizat că centrul logistic are ca obiectiv eficientizarea livrărilor atât pe plan intern, cât și în regiune.
De asemenea, a menționat că procesul de angajare continuă și că depozitul va crea până la 250 de locuri de muncă. Totodată, a adăugat că urmează să fie deschis un birou local în a doua jumătate a anului. În ceea ce privește obiectivele pentru acest an, a subliniat că există un plan ambițios de a atinge un număr de 3.000 de vânzători locali.
”Depozitul este operaţional deja şi deserveşte România şi alte ţări, precum Bulgaria şi Grecia. Centrul logistic are obiectivul de a eficientiza livrările în ţară, dar şi în regiune. Continuăm angajările. Depozitul va crea până la 250 de locuri de muncă.
Urmează să deschidem şi un birou local în a doua jumătate a anului. Pentru acest an, avem un plan ambiţios, să atingem un număr de 3.000 de vânzători locali”, a declarat Irem Yilandil, head of international expansion al Trendyol, în cadrul unei întâlniri cu presa din România.
Bucureștenii, buni cumpărători
Conform planurilor companiei, centrul logistic va gestiona cel puțin 2,5 milioane de livrări până la sfârșitul anului. În România, cele mai multe comenzi provin din București, Cluj-Napoca și Constanța, iar în trimestrul IV din 2024, Capitala s-a clasat printre primele trei orașe în topul vânzărilor globale (în afacerea din afacerea Turciei).
Trendyol a lansat aplicația în limba română în ianuarie 2024 și a înregistrat cea mai rapidă creștere pe piețele din Europa Centrală și de Est (CEE), ajungând la 1,5 milioane de clienți în România. De la debutul pe piața locală, compania a vândut peste 16 milioane de produse în România.
Patru milioane de produse
În 2024, valoarea medie a unei comenzi în România a fost de 125 de dolari. Pe platforma Trendyol din România sunt disponibile peste 4 milioane de produse.
Trendyol are mai mult de 32 de milioane de clienți în Turcia și un număr de aproximativ 4.500 de angajați. Compania își propune să atingă neutralitatea emisiilor de carbon până în 2040.
De asemenea, platforma este deja prezentă în șapte țări din Europa Centrală și de Est: România, Grecia, Polonia, Bulgaria, Ungaria, Cehia și Slovacia, România fiind cea mai mare piață din această regiune.
Trendyol a fost înființat la Istanbul în 2010 și a ajuns între timp să devină primul decacorn din Turcia. Platforma conectează peste 250.000 de comercianți și branduri prin aplicații dedicate în limbile locale din Turcia, Germania, Azerbaidjan, statele din Golf și din Europa Centrală și de Est.