Până la începutul anului viitor Ministerul Turismului vrea să includă toate atracţiile turistice ale ţării într-o hartă digitală interactivă, pe care turiştii să o poată accesa de oriunde din lume, potrivit unui comunicat al instituţiei.
Reprezentanţii ministerului au arătat că turismul digital este un factor extrem de important în promovarea destinaţiilor turistice la nivel mondial. Internetul a devenit, la nivel mondial, principala sursă de accesare a informaţiilor şi de planificare a călătoriilor.
"Pentru a deveni competitivi pe acest sector, Ministerul Turismului din România intenţionează ca, până la începutul anului viitor, toate atracţiile turistice să fie incluse într-o hartă interactivă pe care turiştii să o poată accesa de oriunde din lume. Prin intermediul acestei aplicaţii, toţi cei care vor să viziteze România vor putea să îşi planifice călătoria în ţara noastră pe diferite forme de turism sau pe categorii de atracţii turistice", se mai arată în comunicat.
De asemenea, România va avea un nou clip de promovare turistică în care vor fi incluse toate formele de turism la care ţara noastră este competitivă, videoclip care va fi folosit în campaniile de promovare online.