Euroweb, parte a Turk Telecom, investeşte 2 milioane de euro în 2012 în infrastructură, iar până în 2014 îşi dublează numărul de clienţi.
“În 2012 sunt planificate investiţii în infrastructură de aproximativ 2 milioane de euro, iar în următorii 4 ani investiţiile în infrastructură vor ajunge la 10 milioane de euro. Dacă în prezent compania are aproximativ 1.000 de clienţi, în următorii 2 ani numărul acestora se va dubla”, potrivit lui Stuart Evers, CEO Euroweb România.
Euroweb este parte a grupului Turk Telekom încă din 2010.
“Am luat decizia de a investi masiv în Europa de Est şi cu precădere în România deoarece piaţa de aici este foarte competitivă, din cauza preţurilor care de ani buni îşi continua trendul descendent.Cu toate acestea potenţialul este enorm, şi cercetările făcute de Turk Telekom au condus la concluzia că Euroweb este o achiziţie de mare valoare pentru Grup”, a declarat Mehmet Toros, (International & Wholesale) Senior VP la Turk Telekom.
Euroweb România a încheiat anul 2011 cu o cifră de afaceri de 8,2 milioane euro.Euroweb oferă servicii complete de telecomunicaţii mediului de afaceri şi deţine patru filiale în România – în Bucureşti, Timişoara, Cluj şi Iaşi.