Agentia Media Direction, parte a grupului de publicitate BBDO Romania, a lansat pe piata TV Wave, un soft instrumentelor de media, folosit in construirea mixului de statii TV. Acesta functioneaza precum reprezinta o matrice complexa care ia in calcul cele mai importante criterii de stabilire a mixului de media: audienta (rating), reach, afinitate fata de target, costuri pe baza datelor TNS-AGB.  

“Pe fondul cresterii semnificative, an de an, a preturilor de pe piata media din Romania, clientii devin din ce in ce mai atenti la modul in care agentiile propun investirea bugetelor de media. Acest soft ne ajuta ca pe baza principalilor indicatori de media disponibili in piata locala sa propunem catre clientii nostri un split de televiziuni cat mai eficient, in functie de tipul de campanie pe care si-o doresc acestia. Din experienta bazata pe peste 30 de campanii rulate cu ajutorul TV Wave in perioada de teste, am reusit sa optimizam investitia clientilor nostri cu pana la 12%”, a spus Razvan Varabiescu, Managing Director la Media Direction. 

Infiintata in anul 2001, Media Direction are in portofoliul de clienti companii precum Allianz, Dacia Renault Nissan, Dr. Oetker, Masterfoods, Pepsi, Supreme Group, Scandia, Wrigley.

 

Sursa: Capital