Orban a spus însă că, în prezent, negocierile legate de viitorul cadru financiar sunt în curs și că este dificil de spus care va fi rezultatul.
Ministrul afacerilor europene a explicat că, odată ce TVA-ul este considerat cheltuială eligibilă, numărul proiectelor care pot beneficia de finanțare europeană se reduce proporțional cu suma aferentă acestei taxe pe valoare adăugată. ”Se întâmplă același lucru ca și în cazul creșterii cofinanțării UE. Adică din suma alocată pot fi finanțare mai puține proiecte”, a precizat Orban.
TVA-ul devine eligibil pentru proiectele europene
3 ianuarie 2012, 00:18
Ultima modificare în 3 ianuarie 2012, 02:18
„Pe actualul buget al UE, aferent perioadei 2007-2013, de la începutul anului viitor TVA-ul devine cheltuială eligibilă. În ceea ce privește viitoarea perioadă de programare pentru 2014-2020 există o propunere ca TVA-ul să nu mai fie cheltuială eligibilă”, a declarat, pentru Capital, Leonard Orban, ministrul afacerilor europene.
Etichete: eligibilitate,
tva
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- Semn bun? În SUA scade numărul falimentelor bancare
- Finanțele mai împrumută 4,5 mld. lei în ianuarie
- România continuă și în 2012 plățile prin ISPA
- O unitate a Bank of America a cerut dobânzi și comisioane mai mari de la negri și hispanici
- Charme: bucătărie internațională cu dichis
- În 2012, UE ne pune la dispoziţie peste 1,4 miliarde euro pentru afacerile în agricultură
- Oficiali germani: „Trebuie să dăm un exemplu partenerilor europeni. 2012 va fi probabil mai dificil decât 2011”
- EXCLUSIV Leonard Orban: ”Trebuie să analizăm posibilitatea de a avea organisme intermediare și autorități de management private”
- Daniel Guzu: „Producătorii care vor aştepta un nou boom în construcţii vor avea doar de pierdut”
- Pomigliano d`Arco, dovada că Fiat nu a renunțat la „mașina italiană” I FOTO