"Nu mă interesează cine cumpără tweet-ul cu numărul 25.000. Poate să fie companie de telefonie mobilă, instituţie bancară, companie de petrol, site porno sau de jocuri de noroc, nu-mi pasă. În schimb, vreau să se strîngă o sumă cît mai mare. Toţi banii vor merge spre o organizaţie pe care o vom stabili de comun acord cu cine va oferi banii", scrie Alex Mihăileanu.
"Prefer ca organizaţia să fie din domeniul sănătate/medicină. Fie că vorbim de Crucea Roşie, fie că vorbim de secţia unui spital, fie că vorbim de bani pentru reamenajarea sau dotarea unui centru de transfuzii sau de recoltare/donare de sînge. Banii NU vor merge către o persoană. Scopul nu este să fie ajutat un singur om, ci comunitatea. Banii vor merge direct către organizaţia respectivă, fie sub formă de fonduri pentru ce proiecte au nevoie, fie direct sub formă de aparatura necesară", scrie subiectiv.ro.
Contul de twitter al lui Alex Mihăileanu are peste 8.000 de followers, iar blogul său, subiectiv.ro, este unul dintre cele mai vechi din România.