Twitter a declarat că va avea profit în trimestrul al patrulea, în condițiile în care compania de tehnologie și-a redus pierderile și a adăugat utilizatori noi, potrivit BBC.com.
Compania, al cărei ultime înregistrări a profitului a fost făcută cu patru ani în urmă, a declarat că pierderile sale s-au redus de la 103 milioane de dolari, la 21 milioane de dolari în trimestrul al treilea.
Numărul utilizatorilor activi lunari a crescut cu patru milioane, până la un total de 330 milioane la sfârșitul lunii septembrie.
Twitter a declarat că veniturile sale au atins 590 milioane de dolari, o scădere cu 4% față de aceeași perioadă din 2016.
Compania de social media, care se confruntă cu o concurență intensă din partea celor de la Facebook și Instagram, a afirmat că anterior a declarat în mod eronat numărul de utilizatori, deoarece "a inclus utilizatorii anumitor aplicații terțe".
În trimestrul al doilea, cifrele au scăzut cu 2 milioane de utilizatori.
"În acest trimestru, am înregistrat progrese în trei domenii-cheie ale afacerii noastre", a declarat directorul executiv al Twitter, Jack Dorsey.
"Am crescut publicul și angajamentul nostru, am făcut progrese în ceea ce privește revenirea la creșterea veniturilor și am obținut profituri record."
Numere sunt estimate în timp ce Twitter face eforturi de a intensifica angajamentul, în urma criticării crescânde a faptului că nu face suficient pentru a combate abuzurile în rețeaua socială și că platforma anunțurilor a fost utilizată în mod abuziv.
La începutul acestei luni, domnul Dorsey a spus că Twitter va lua o poziție mai agresivă împotriva abuzului online. Firma a promis, de asemenea, că va penaliza utilizatorii care postează mesaje care glorifică sau condamnă violența și revizuiesc reclamațiile utilizatorilor mai repede.
Twitter s-a concentrat, de asemenea, pe intensificarea angajamentului prin evenimente video și live.
Multe platforme sociale adaugă milioane de euro pe zi prin comparație și "Twitter este în creștere", a declarat Ross Gerber, directorul executiv al firmei de management al investițiilor, Gerber Kawasaki. Video nu a făcut prea mult de la o diferență și platforma de anunțuri a înregistrat progrese mici, a adăugat el.