Tymbark are planuri mari în timp de criză

Producătorul de băuturi necarbonatate Tymbark Maspex România se aşteaptă la o creştere cu 20% a cifrei de afaceri în acest an faţă de 2008, în condiţiile în care anul trecut a fost încheiat cu afaceri în valoare de 215 milioane lei, potrivit preşedintelui companiei, Krzysztof Grabowski.„Această estimare se bazează şi pe faptul că am inaugurat o nouă fabrică la Vălenii de Munte, investiţie de peste 30 milioane euro”, a explicat Grabowski. De asemenea, compania

Producătorul de băuturi necarbonatate Tymbark Maspex România se aşteaptă la o creştere cu 20% a cifrei de afaceri în acest an faţă de 2008, în condiţiile în care anul trecut a fost încheiat cu afaceri în valoare de 215 milioane lei, potrivit preşedintelui companiei, Krzysztof Grabowski.

„Această estimare se bazează şi pe faptul că am inaugurat o nouă fabrică la Vălenii de Munte, investiţie de peste 30 milioane euro”, a explicat Grabowski.

De asemenea, compania a înregistrat în primul semestru al acestui an o cifră de afaceri de 121 de milioane de lei, în creştere cu aproape 14% faţă de primele şase luni din 2008.

Investiţiile totale ale Tymbark în România se ridică la 70 milioane euro, iar numărul total de angajaţi este de 680.

Pe de altă parte, piaţa de juice, nectar şi still drinks a crescut, în primul semestru, în volum, cu 10% faţă de primele 6 luni din 2008, potrivit Senior Brand Managerului companiei, Mihaela Burtoi.

Timbark Maspex este prezent pe piaţa românească din anul 1996, atunci fiind cunoscută sub denumirea de La Festa International, ulterior fiind rebranduită în 2006.

Compania exportă 17% din producţie în Bulgaria, Republica Moldova, Ungaria, Cehia şi Polonia.

SURSA: Mediafax