Serviciul Uber a decis să îşi majoreze investiţiile în serviciile de livrare de mâncare şi în acest sens intenţionează să lanseze aplicaţia de livrare de mâncare UberEats, informează Financial Times.
Uber a lansat serviciul UberEats în peste 200 de oraşe. În acest an, intenţionează să lanseze serviciul în Irlanda, Egipt, Kenya, România şi Cehia, pe lângă peste 40 de noi oraşe din Marea Britanie şi 35 de noi oraşe în Franţa.
„România este una dintre cele mai importante ţări din UE pentru Uber, tocmai de aceea ne dorim să aducem noi servicii utilizatorilor noştri de aici. Ne bucurăm că, imediat după lansarea UberGREEN, serviciul nostru 100% electric, putem confirma şi venirea Uber Eats în România în următoarele două luni. Am primit deja numeroase cereri de la restaurante locale care doresc ca, prin Uber Eats, mâncarea lor să fie disponibilă cât mai multor persoane. Încurajăm proprietarii de restaurante care vor să afle mai multe detalii despre acest serviciu să ia legătura cu noi”, a declarat Nicoleta Schroeder, General Manager al Uber România.
Noul serviciu va fi lansat în 100 de noi oraşe din Europa, Orientul Mijlociu şi Africa, după ce a generat profit într-un sfert din locaţiile în care operează deja, potrivit Digi24.
Statisticile arată că, în România, segmentul de livrare de mâncare va ajunge în 2018 la 196 milioane de dolari, din care segmentul de comenzi online este estimat la 192 milioane de dolari. Rata de creştere este estimată la 23,3% pe an, care va rezulta într-o piaţă de 452 milioane de dolari până în 2022.