Odată cu relaxarea restricțiilor impuse pentru limitarea răspândirii epidemiei de coronavirus în România, companiile încep să își redeschidă spațiile de lucru și să ia măsuri stricte de distanțare socială.
Pentru a veni în întâmpinarea nevoilor pe care mediul de afaceri și orașele le au acum, în „noua normalitate”, Uber extinde platforma Uber For Business cu noi servicii care să ajute la transportul angajaților în siguranță.
Având în vedere că deplasările din timpul săptămânii și cele către și dinspre birou vor juca un rol esențial în revenirea orașelor și a economiei locale, Uber a grăbit extinderea serviciului Uber for Business Commute și a dezvoltat soluții sigure de deplasare pentru companii. Cu ajutorul noului serviciu Uber for Business Commute, companiile pot oferi ca beneficiu un program de deplasare prin care să acopere costurile pentru drumul spre birou și înapoi spre casă al angajaților, folosind produsele Uber.
Uber se concentrează pe dezvoltarea de soluții inovatoare și sigure, care răspund nevoilor pe care companiile le au în „noua normalitate”. Am observat că platforma și tehnologiile noastre aduc un plus de valoare companiilor mici, medii sau mari, și depunem toate eforturile pentru a-i sprijini pe clienții noștri din zona de business și pe angajații lor, oferindu-le cele mai sigure și mai convenabile soluții în timpul recuperării economice. – spune Nicoleta Diaconu, General Manager Uber România.
Angajații se pot deplasa oricând
Noile soluții permit companiilor să aleagă atât punctul de preluare, cât și destinația spre care se îndreaptă angajații, cum ar fi adresa biroului sau o stație de tranzit pentru transportul în comun. De asemenea, pot seta orarul și zilele în care angajații pot beneficia de curse, respectând orele de vârf obișnuite sau un nou program de lucru. În plus, pot oferi angajaților posibilitatea de a se deplasa la ore convenabile pentru aceștia, inclusiv în timpul nopții sau dimineața devreme, garantându-le o alternativă ușoară, convenabilă și sigură la utilizarea mașinii personale sau a companiei, fără să fie nevoie să caute parcare.
Pentru a beneficia de noile servicii, companiile se pot înscrie gratuit și pot crea conturi pentru angajați în doar câteva ore, printr-un proces online simplificat. Dintr-un singur cont Uber for Business, companiile pot accesa toate produsele Uber (UberX, Uber Select etc.), fără costuri de activare, abonamente sau cheltuieli minime fixe, plătind doar atunci când utilizează un serviciu. Platforma include și un panou de administrare a curselor pentru angajați, cu opțiuni simple pentru plăți și facturi.
În ultimele luni, pe măsură ce un număr tot mai mare de companii au început să se pregătească pentru întoarcerea angajaților la locul de muncă, numărul business-urilor care au solicitat produsele Uber for Business a crescut cu 120% în Europa. Acest trend pozitiv a fost subliniat și de CEO-ul Uber, Dara Khosrowshahi, care a declarat că, în revenirea companiei Uber, un rol important l-au avut cursele din timpul săptămânii, în intervalul orar 9 am-6 pm. În plus, noile servicii nu vin doar în sprijinul companiilor care se întorc la birou, ci și al șoferilor, aducând noi posibilități financiare pentru aceștia.
Siguranța, o prioritate pentru Uber
Totodată, siguranța rămâne o prioritate pentru Uber și în această perioadă, iar în ultimele săptămâni, compania a lansat o serie de măsuri de siguranță pentru a proteja sănătatea și siguranța tuturor utilizatorilor.
Șoferii și pasagerii sunt rugați să poarte măști de protecție și trebuie să confirme că au luat câteva măsuri de siguranță înainte de o cursă. În majoritatea țărilor, șoferii sunt rugați să confirme că poartă o mască de protecție printr-un selfie, înainte de a se conecta în aplicație. Atât șoferii, cât și pasagerii, trebuie să confirme că s-au spălat pe mâini, că au dezinfectat vehiculul și sunt rugați să deschidă geamurile mașinii atunci când este posibil.
De asemenea, Uber se asigură că toți utilizatorii sunt responsabili pentru siguranța lor și a celor din jur prin implementarea unui nou sistem de feedback care oferă posibilitatea șoferilor și pasagerilor să raporteze situații legate de igienă sau de siguranță direct în aplicație.