Udrea a anunţat că „Programul Naţional de Dezvoltare“, ce prevede refacerea infrastructurii judeţene, a canalizării, aducţiuni de apă şi infrastructură locală, este gândit să funcţioneze şi fără bani de la bugetul statului.
Astfel, pentru primii doi ani de activitate, constructorii vor fi nevoiţi să îşi găsească propria finanţare, urmând ca banii să fie recuperaţi de la minister ulterior. După cei doi ani, adică din 2013, ar urma ca banii de la bugetul de stat să susţină lucrările de infrastructură în mod curent.
„Bugetele de pe 2011 şi 2012 nu vor permite alocări mai mari decât în acest an, de aceea am venit cu această soluţie. Nu avem bani pentru investiţii în infrastructură. Sunt fonduri şi bănci internaţionale care vor să crediteze lucrări în acest sector, dar eu ca minister nu mă pot împrumuta din cauza deficitului. Soluţia este să apelăm la mediul privat“, a declarat Elena Udrea.
Programul Naţional de Dezvoltare are în plan lucrări în valoare de 4 mld. euro şi ar urma să fie derulat pe o perioadă de cinci ani.
Udrea: Nu avem bani pentru infrastructură şi trebuie să apelăm la mediul privat
11 noiembrie 2010, 12:44
Ultima modificare în 11 noiembrie 2010, 14:44
Ministrul Dezvoltării Regionale şi Turismului, Elena Udrea, a declarat că parteneriatul cu mediul privat este singura variantă prin care se mai pot face investiţii în infrastructură de vreme ce ministerul nu se mai poate împrumuta fără să-şi adâncească deficitul.
Etichete: apa canalizare,
elena udrea,
lucrari infrastructura,
ministerul dezvoltarii
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- Kelemen Hunor: Legea salarizării unitare ar putea fi finalizată în zece zile, Guvernul luând în calcul şi o majorare salarială în două trepte
- Guvern: Parlamentul trebuie să rezolve problema stimulentelor
- Erste Bank vrea să cumpere o nouă bancă în Serbia
- Marca Pontiac e istorie
- Urmaşul autobuzelor Mercedes Citaro care circulă prin Bucureşti, construit cu fonduri de la UE
- Creditarea nu-și va reveni rapid
- Trecerea de la benzina E5 la E10 poate dăuna anumitor mașini. Vezi aici care pot fi afectate
- Tabără: România trebuie să asigure alimente atât pentru intern, cât şi pentru pieţele externe
- Sistemul bancar a înregistrat pierderi de 110 milioane euro în acest an
- China refuză să fie motorul relansării economice a SUA