Această firmă este din Washington, dar nu este Microsoft. Adevăratul rival al Google şi adevărata competiţie pe care trebuie să o urmărească în următorii ani este Amazon.

Google este un motor de căutare, dar căutările din care se fac într-adevăr bani sunt cele pe care oamenii le fac înainte să cumpere ceva online. Aceste căutări comerciale reprezintă 20% din totalul căutărilor pe Google. Aceste căutări sunt acolo unde apar şi reclamele.

Ce îi îngrijorează pe cei de la Google este faptul că a apărut o tendinţă în creştere printre consumatori să evite Google şi să caute produsul pe care vor să îl cumpere direct pe Amazon.com, sau pe aplicaţia de mobil a Amazon.

Există şi date care demonstrează că această tendinţă este reală. Potrivit ComScore, căutările pe Amazon au crescut cu 73% anul trecut.

De ce să urmezi aceşti paşi…

•    Căuta pe Google după „cizme de cauciuc“(ex.)
•    Analizează nişte link-uri,
•    Fă click pe unul dintre ele pentru a intra pe un magazin online,
•    Fă click pentru a adăuga produsul dorit în coş,
•    Introdu datele cardului de credit
•    Introdu adresa,

… când poţi foarte simplu să…

•    Cauţi „cizme de cauciuc“ pe Amazon
•    Apeşi butonul de cumpărare a produsului cu datele cardului de credit pe care le foloseşti mereu şi care se memorează, iar produsul îţi este livrat la adresa cu care te-ai înregistrat

SURSA: Business Insider