Este uşor să fii prins în duelul Android versus iPhone şi în noile bătălii pe care Google le poartă cu Facebook, dar niciuna dintre aceste companii nu îngrijorează executivii Google la fel de mult precum una care ia în continuu bani din buzunarul lor.
Această firmă este din Washington, dar nu este Microsoft. Adevăratul rival al Google şi adevărata competiţie pe care trebuie să o urmărească în următorii ani este Amazon.
Google este un motor de căutare, dar căutările din care se fac într-adevăr bani sunt cele pe care oamenii le fac înainte să cumpere ceva online. Aceste căutări comerciale reprezintă 20% din totalul căutărilor pe Google. Aceste căutări sunt acolo unde apar şi reclamele.
Ce îi îngrijorează pe cei de la Google este faptul că a apărut o tendinţă în creştere printre consumatori să evite Google şi să caute produsul pe care vor să îl cumpere direct pe Amazon.com, sau pe aplicaţia de mobil a Amazon.
Există şi date care demonstrează că această tendinţă este reală. Potrivit ComScore, căutările pe Amazon au crescut cu 73% anul trecut.
De ce să urmezi aceşti paşi…
• Căuta pe Google după „cizme de cauciuc“(ex.)
• Analizează nişte link-uri,
• Fă click pe unul dintre ele pentru a intra pe un magazin online,
• Fă click pentru a adăuga produsul dorit în coş,
• Introdu datele cardului de credit
• Introdu adresa,
… când poţi foarte simplu să…
• Cauţi „cizme de cauciuc“ pe Amazon
• Apeşi butonul de cumpărare a produsului cu datele cardului de credit pe care le foloseşti mereu şi care se memorează, iar produsul îţi este livrat la adresa cu care te-ai înregistrat
SURSA: Business Insider