Deși a vorbit de trei ori la telefon cu Alexandra Măceșanu, timp de multe minute, polițistul de la 112 a uitat să întrebe un lucru esențial. Primele concluzii ale raportului făcut de Ministerul de Interne.
În cursul zilei de luni a apărut raportul Ministerului de Interne cu privire la tragedia din Caracal. Principalul vinovat găsit în raport pentru răspunsul defectuos al autorităților este chiar polițistul de la 112 care a vorbit de trei ori la telefon cu Alexandra Măceșanu, ultima victimă a lui Gheorghe Dincă.
Acesta nu i-ar fi dat sfaturi victimei, dată fiind situația limită în care se afla Alexandra și chiar a fost refractar. Mai mult decât atât, polițistul nu i-ar fi cerut fetei detalii despre locul unde era sechestrată, pentru a putea facilita o intervenție rapidă a trupelor de poliție.
Din această cauză, apelul victimei la 112 a fost redirecționat către IPJ Olt și apoi către Caracal.
Este deja cunoscut că Alexandra a fost ucisă de Gheorghe Dincă în timp ce criminalul a surprins-o cu telefonul în mână, chiar când apelase numărul de urgență 112.
Raportul detaliat va ajunge luni la premierul Viorica Dăncilă, iar marți va fi prezentat în CSAT.