Probleme mari la compania Orange chiar în ziua în care au anunţat lansarea unui noi serviciu. Mulţi utilizatori se plâng că în jurul orei 15.00 nu au mai putut să facă apeluri sau să folosească internetul. Compania a explicat ulterior că este vorba despre o secţionare a fibrei optice.
Reţeau Orange este picată la această oră în mai multe zone din Bucureşti, utilizatorii acuzând lipsa semnalului atât pentru apeluri, cât şi pentru internet. Surprinzător este că nu toate numerele sunt afectate, doar o parte din ele, existând utilizatori cu două telefoane, din care pot folosi în prezent doar unul.
Lansarea eSIM de miercuri
Căderea vine chiar în ziua în care Orange a anunţat lansare mult aşteptatului serviciu eSIM, adică un sim virtual, pe care Apple, şi alţi producatori de telefoane mobile, îl folosesc atât pentru smartphoneuri, cât şi pentru smartwatch. Din 2018 acest serviciu permite inclusiv folosirea funcţiei dual-SIM pe telefoanele iPhone XS şi iPhone XR.
Reacția companiei Orange
Compania Orange a oferit în exclusivitate pentru Capital explicând că problema este cauzată de multiple secționări în rețeaua de fibră optică
„Momentan, o parte dintre clienții noștri întâmpină dificultăți în accesarea serviciilor de voce și date, precum și a aplicațiilor Orange. Această situație se manifestă că urmare a secţionării multiple în rețeaua de fibră optică. Colegii noștri din departamentul Tehnic lucrează deja la remedierea problemei. Ne cerem scuze pentru neplăceri și îți mulțumim pentru înțelegere. Revenim imediat ce avem noutăți”, se arată în răspunsul oferit de Orange pentru Capital.
Citeşte şi RCS&RDS a dat lovitura. Numărul clienților a explodat