La fiecare din cele trei apeluri, informația de localizare primară a fost disponibilă la nivelul Dispeceratului de Poliție, fiind transmisă de către furnizorul reţelei publice mobile de telefonie la iniţierea apelului, sub forma unui identificator de sector de celulă (cell-id/sector-id), conform art. 27 din Decizia ANCOM nr. 1023/2008. Această informație de localizare primară a fost preluată de sistemele informatice SNUAU și pusă la dispoziţia operatorilor 112 şi dispecerului Poliției, în sistemul informatic GIS, așa cum a fost primită, pe timpul procesării apelului.
Concret, în cazul de față, au fost inițiate 3 apeluri către numărul de urgență 112.
Primul apel a fost preluat de operatorul 112, la ora 11:05:07
– 11:05:41: operatorul 112 a apelat dispeceratul Poliției
– 11:05.52: apelanta a deconectat apelul cu operatorul 112
– 11:06:55: dispecerul Poliției a preluat cazul de la operatorul 112, apelanta nemaifiind în convorbire;
Al doilea apel a fost preluat de operatorul 112, la ora 11:06:25
– 11:06:55: operatorul 112 a apelat dispeceratul Poliției
– 11:07:53: dispecerul Poliției a preluat apelul, fiind în legătură directă cu apelanta;
În timpul discuției cu dispecerul, apelantul nu a reușit să dea date despre locația în care se afla dar a furnizat o adresă de pe o carte de vizită pe care o găsise în locația în care se afla, menționând că nu știe dacă este aceeași adresă cu cea în care se află.
Al treilea apel a fost preluat de operatorul 112 la ora 11:12:36
– 11:12:43: operatorul 112 a apelat dispeceratul Poliției
– 11:12:51: : dispecerul Poliției a preluat apelul, fiind în legătură directă cu apelanta;
Pentru a obține informații suplimentare, operatorul 112 a apelat ulterior de 9 ori numărul în cauză dar pentru fiecare încercare a intrat mesageria vocală.
Toate aceste informații sunt furnizate de către furnizorul reţelei publice mobile de telefonie la iniţierea apelului, sub forma unor sectoare de cerc și sunt disponibile la nivelul operatorilor și dispecerilor implicați în gestionarea cazului, transmite STS.