Celebra casă elvețiană Ulysse Nardin a prezentat recent o nouă piesă remarcabilă de tip „diver” cu care speră să cucerească, în special, inimile tinerilor.
Încă din 1846, când comandanții de nave militare și comercianții care își transportau mărfurile dincolo de mări dădeau năvală în atelierele Ulysse Nardin pentru a își procura ceasuri exacte, rezistente la apă, compania elvețiană a dezvoltat piese tot mai performante. De atunci, fiecare nou ceas purtând emblema manufacturii din Le Locle a fost considerat o operă de artă care oferea o sursă de inspirație perpetuă atât pentru colecționarii care îi apreciau frumusețea eternă și performanțele îndelungate, cât și pentru artizanii Ulysse Nardin.
Așa se face că, la finalul lui aprilie 2017, Ulysse Nardin a decis să prezinte „Diver Le Locle”, o piesă care să celebreze istoria companiei dar și să înglobeze tehnologie de ultimă oră. Inspirat din ceasurile anilor 1964, acest ceas are un aspect retro, însă sub carcasă se află cele mai noi evoluții tehnologice ale casei de ceasornicari din Le Locle. Ochii privitorilor pot observa foarte clar indicatorul datei în zona orei trei și secundarul lângă ora șase tocmai pentru că, în rest, cadranul este cât se poate de simplu. Tot pentru ușurința utilizării și a citirii orei exacte, markerii sunt realizați din cunoscutul material brevetat „lSuper Luminova”, iar garanția că ceasul poate fi utilizat în orice condiții atmosferice este rezistența la apă până la adâncimea de 100 de metri. Pentru cei mai puțin obișnuiți cu colecțiile Ulysse Nardin, faptul că au de-a face cu o piesă „diver” este subliniat chiar de gravura de pe carcasă, aceasta reprezentând un scafandru aflat în adâncul mării.
Datele tehnice ale noului Ulysse Nardin Diver Le Locle arată utilizarea calibrului UN-320 care are o rezervă de putere de circa 48 de ore. Acesta este închis într-o carcasă din oțel inoxidabil cu diametrul de 42,2 mm. Prețul anunțat de producător este de 9.600 de euro, fapt ce demonstrează, încă o dată, că manufactura din Le Locle își dorește atragerea tinerilor cu resurse limitate în rândul clienților săi.