PRO TV a avut o audienţă în prime time pe intervalul comercial (18-49 de ani) de doar 6,9%. În acelaşi interval, concurentul său direct, Antena 1, a obţinuit 7,1%. La rândul său, Kanal D a reuşit să atragă 2,1% din spectatorii din această categorie de vârstă.
Pe acest segment orar, Pro TV a difuzat un nou episod al emisiunii Gospodar fără pereche, în timp ce la Antena 1 rula emisiunea Insula Iubirii, iar la Kanal D era serialul turcesc Mireasa din Istanbul.
Dintre televiziunile de ştiri Realitatea TV şi Antena 3 au fost la egalitate cu o cotă de 0,8% în perioada de maximă audienţă şi pentru publicul urban şi general 18-49 de ani. Pe locul doi a fost Digi 24 cu o cotă de 0,6%, urmat de România TV, cu 0,5% şi B1 TV cu 0,2%.
La nivelul întregii zile de ieri, pe acelaşi interval comercial 18-49 de ani, Pro TV a înregistrat o cotă de 3,2%, Antena 1 – 2,5%, iar Kanal D – 0,8%.