Mesajul trimis de agentul creditat al Vodafone în Irlanda, ‘Talk To Me’, care vinde telefoane cu abonamente şi cartelă reîncărcabilă pentru operatorul de telefonie mobilă, îi instruia pe angajaţi să nu îi conecteze la reţea pe clienţii români până când aceştia nu vor plăti avansul.

‘NU CONECTAŢI niciun client român fără să luaţi o garanţie de 500 de euro! Nu pot să subliniez acest lucru suficient, dacă nu reuşiţi să luaţi o garanţie şi ‘Talk To Me’ nu îşi va recupera banii în primele 6 luni de la conectare, din păcate va trebui să daţi banii din buzunar’, se arată în mesajul trimis angajaţilor agentului Vodafone.

Angajaţii de la ‘Talk To Me’ s-au declarat şocaţi la primirea acestui e-mail.

Imediat, conducerea Vodafone a deschis o anchetă privind e-mail-ul după ce The Irish Sun i l-a adus în atenţie.

‘După ce companiei Vodafone i-a fost adus la cunoştinţă acest mesaj, aceasta a contactat şi discutat îndeaproape cu agentul său acreditat ‘Talk to Me’ pentru a înţelege originea şi baza pentru acestei comunicări interne. Vodafone ar dori să-i asigure pe clienţii săi că această măsură nu a fost aprobată de companie, nu provine de la Vodafone şi nici nu a fost solicitată sau susţinută de Vodafone’, a afirmat compania de telefonie mobilă într-un comunicat.

‘În plus, acest mesaj nu corespunde cu politicile sau procedurile Vodafone. Compania ia această problemă foarte în serios şi va continua să lucreze cu ‘Talk To Me’ pentru a lua toate măsurile necesare pentru a se asigura că această problemă nu va mai apărea în viitor’, se precizează în comunicatul publicat de Vodafone. AGERPRES