Din cauza acestui cost de intrare astronomic, doar câteva sute de maşini au fost construite vreodată, ceea ce înseamnă că şansele de a deţine una sunt destul de mici. Asta dacă nu eşti Mike Duff, un tânăr ambiţios de 25 de ani din Florida, care a decis să-şi construiască cu mâinile sale propria Bugatti.
Pornind de la un Mercury Cougar coupe din 2002, Duff şi-a propus să transforme întregul exterior al vehicolului în acela al unei supermaşini de clasă mondială. El a folosit fibră de sticlă şi materiale compozite pentru a crea liniile iconicului Veyron şi le-a aşezat peste un cadru de oţel tubular.
După o vopsire profesională şi destule polizări, maşina era  gata pentru showroom, dar Duff nu a făcut încă pasul acesta. A luat apoi interiorul lui Cougar, acoperind totul, de la scaune la bord, cu piele naturală. El a declarat că tot proiectul i-a luat 9 luni, de la început până la sfârşit.
În ceea ce priveşte preţul, acesta este un domeniu în care maşina –clonă îl bate fantastic pe omologul său original. Duuf are în prezent vehiculul la vânzare cu un preţ de 89.000 dolari, ceea ce reprezintă mai puţin de o zecime din preţul originalului Veyron.
Din păcate, în timp ce la acest preţ veţi cumpăra o maşină aproape legală, nu veţi cumpăra performanţă. Sub exteriorul său superb, „Cougatti” rămâne echipat cu motorul original V6 de 2,5 litri, care produce aproximativ 170 de cai putere, în contrast evident cu motorul de 8 litri cu 16 cilindri al maşinii reale, care are o putere de 1.000 de cai.
Totuşi, pentru un  preţ echivalent cu al unui Porsche, nu vă puteţi plânge prea mult când aveţi o replică aproape imperceptibilă a celei mai rapide maşini din lume.  Ca să nu mai vorbim de faptul că unele dintre taxele pentru un Bugatti pot costa un ordin de mărime mult mai mare.