Pe modelul investițiilor din străinătate, antreprenorii români au începute să dezvolte afaceri pe segmentul de matrimoniale, pornind de la ideea că industria întâlnirilor online a cunoscut, în ultimii ani, o ascensiune fulminantă, ajungând să valoreze, la nivel mondial, peste un milliard de dolari pe an.
Potrivit unui studiu realizat de Matchmaking Institute, cei mai cheltuitori la acest capitol sunt americanii, ei alocând anual pentru servicii matrimoniale între 3.000 și 5.000 de dolari. În context, în România a fost lansat, zilele trecute, LetsBond.com, primul serviciu internațional de matrimoniale dedicat în exclusivitate femeilor care vor un partener din străinătate.
”Doar în perioada în care site-ul a fost în teste, aproape 1.000 de străini, majoritatea americani, s-au înscris în baza noastră de date”, spune Marius Crăciun, inițiatorul proiectului. Până acum, la serviciile agenției au apelat deja peste 3.000 de femei. Cele mai recente statistici arată că în România sunt peste 650.000 de persoane necăsătorite, cu vârste cuprinse între 18 și 65 de ani, din care aproape 60% sunt femei.
Potrivit Letsbond.com, pe segmentul persoanelor care își doresc relații de lungă durată, vârsta bărbaților e, în general, între 32 și 45 de ani, iar a femeilor, între 20 și 35 de ani. Letsbond.com a fost lansat pe 14 februarie, de “Valentine’s Day”, atât în România, cât și în Statele Unite.
Totodată, Marius Crăciun le oferă străinilor care aleg să călătorească până la București un pachet turistic special, denumit sugestiv: “Romantic Journey”. Site-ul este construit în așa fel încât să nu poată fi accesat din România decât de femei, iar utilizatoarele nu își pot vedea profilurile între ele.
“Am gândit mult opțiunea legată de discreție. Sunt multe femei care își doresc o relație, dar nu apelează la servicii specializate ale unei agenții matrimoniale de jenă să nu le recunoască cineva. Noi am eliminat acest risc”, mai spune fondatorul LetsBond.com.